osexigt sexig

Hur man kan vara det vet jag inte, inte för att nån har sagt det till mej, men skit samma.. Jag och mitt andra jag (vänta nu... jag har inte dubbla personligheter eller hur?? Men Sven, sluta skriv nu...)Hmm nu är jag genomskådad.. skit oxå...
Hur som helst, brallorna jag köpte idag, ett par plyschbrallor, som är gråa sitter riktigt bra. Skulle absolut kunna visa mej i dem utomhus... Å andra sidan skäms jag sällan för vad jag har på mej... Med tanke på att jag kan visa mej i lysrosa kläder...
Har iaf varut ute i det svinkalla, blåsiga vädret och shoppat. Himla trevligt, kändes ett tag som om jag inte alls ville att dagen skulle ta slut. Fanns mycket snyggt i affärerna.. lite för mycket. Men lite shopping vart det för min del med, de gråa brallorna jag nämnde nyss och så vart det en brun, stickad kofta. Hur mysig som helst.
De hade massa snyggt på veromoda som jag ville ha... tyvärr hade de inget till nåt pris jag tyckte att jag kunde acceptera. Är tyvärr inte gjort av pengar :/.
Hittade lite saker för ca 500 till Nattis. Min lilla tjejja... Hon ska få en del i julklapp hade jag tänkt. Inte så mycket saker kvar att köpa till henne nu. Har nog snart köpt allt som jag tänkt köpa till henne. Nu har jag alex kvar, och Nea... Sen måste ju Erik ha nåt... Funderar på om svärföräldrarna ska få nåt med... jag vet inte. Vet ju inte hur de brukar göra, om man köper grejor gemensamt med sambon eller hur man ska göra. Får prata med Erik sen.
Hittade även en vibrerande rakhyvel idag på Ålens, så jag sa till sambon förut att jag skulle gå in i duschen och umgås med min vibrator... gissa om han fick stora ögon *asg*.

När jag hade slutat för dagen på Eductus idag, var jag in en sväng på Gallerix, köpte en penna till Erik, som det står hans namn på. Han ville ju ha en sån, sa han en gång för länge sen. Jag bad dem slå in den i ett paket. Det vart även ett litet sött kort till det, med tatty teddy på. Erik vart iaf glad för det, och kortet sparade han och ställde på byrån =). Kul att ge bort nåt så litet, men ändå få det uppskattat.

Överraskad vart jag annars när jag åkte hem från den trevliga shoppingrundan med Linda, Erik skulle sluta mycket tidigare, så han var hemma redan vid 19-tiden. Mysigt tyckte jag. Berodde på att de hade materialbrist på hans avdelning så han kunde inte göra nåt. Så nu sitter han i soffan och spelar poker. Jag känner mej fånigt kramig och jag funderar allvarligt på vart min ägglossning har tagit vägen. Har inte sett några tecken till en sådan, inte känt heller. Så vi får väl se om tant röd kommer om ett par veckor. Kommer den inte så vet i tusan vad jag ska göra, då blir jag nervös.


När min dotter var hos mej nu i helgen, helt själv, så talade hon om för mej att hon ville bo hos mej och Erik. Ville så gärna bara säga ja, min gosunge. Den andra gosungen vill nog bo kvar hos sin pappa. Han längtar allra mest efter pappa och frågar ofta efter honom och när han ska hem till honom igen. Mitt lilla yrväder. Finns nog ingen charmigare. Tänk att jag kunde få så söta och fina barn. Kan man ju inte tro när man ser mej ;).
Återstår att se om man får nåt mer sött och fint barn i framtiden...

Nähe.. nu ska jag hitta på nåt att göra, men jag vet inte riktigt vad.
Kram på min älskling

//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0