Prata om tidsbegränsade känslor

Citat:

tidsbegränsade känslor
Ok, så nu tog jag mig i kragen och skulle ringa för att boka tid hos psykolog
"Vi har öppet 11-12 måndag - fredag"
WOW vilken lyx, man får må dåligt en hel timme om dagen
f-n vad detta suger
http://kungensMamma.spaces.live.com/blog/cns!5DE9F64BD1046850!106.trak

Jag läste det där i en god väns blogg... det är ju så man kan bli förbannad... men psykvården får ju bara mindre och mindre pengar... man ska väl antagligen skylla på regeringen... De mår ju alltid bra, för de har väl sina såkallade privata läkare, psykologer osv, osv... Men vanligt folk, vad ska de få??? Ingen utbildad personal för besvären man har iaf. Moderaterna vill göra lyxen och samhällsklassens Sverige till verklighet. *morra*.



Det var dagens reaktion det. Barnen är här, så att sitta här är för närvarande inte prioritet 1. Har iaf hunnit leka och busa med barnen innan Erik vaknade, han ska visst in i duschen, och ikväll får jag väl mer eller mindre klara mej själv... kul?? Nä. Han ska köra på sin bror, och börjar snacka om sin julfest som han ska på med sitt jobb.. *grr*. Eller alltså, det där lät fel, det läts om att han alltid ska vara hemma med mej, men självklart får han göra vad han vill. Bara mitt tidigare förhållande som spökar i bakhuvudet, eller kanske lite osäkerhet. Jag vet inte vilket. Det blir ju lite konsigt när den ena är lite känslomässigt handikappad. Men alla utmaningar i detta förhållande har jag för avsikt att reda ut och klara av.

Idag kommer Emma, Fredrik och Leo hit, barnen ska leka, vi andra ska väl bara prata antar jag. Fixade sockerkakan igår, den vart himmelsk, okej, vi kanske inte borde ha norpat, men vi var ju tvugna att kolla om den verkligen var god, och det finns fortfarande en hel massa kvar.

Nähe... undrar vad jag ska hitta på nu, har redan tagit reda på allt som jag skulle ta reda på... tror jag, det är väl en del sopor som ska tas reda på, men det får bli efter att Mr Fehrm kommer ut från duschen. Så får det bli!

//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0