Jag är kär!!

Visst, jag är kär i Erik, men hindrar det mej från att bli kär i någon annan?? Nä knappast. Jag är upp över öronen förälskad i den där mörka killen, med de snälla ögonen, fast med den lite busiga blicken. Han är kramgo och alldeles jättesnäll. Vi tycker om bullar båda två, och ta promenader ute i naturen och så. Kan det bli mycket bättre.
Nu tror ni jag är halvgalen... men jag är kär i en vovve. En rottis, han heter Hamilton, och är helt gudomligt söt. En blick räkte och jag är totalt såld!

Annars har dagen skridit fram smärtfritt. Dagen har varit rätt lugn, har inte gjort så mycket egentligen. Borde göra mer egentligen. Men jag har iaf fyllt upp akvariet med vatten, det är en bit kvar tills det är fullt, men vi ska ju fylla i med levande sten också, och de tar ju lite plats.
Har satt i en termometer och den visar att det är 27 grader, jag trodde det var en bra temp, men det ska tydligen vara 25 grader för att det ska vara bra, enligt "han som vet"...

På kvällen så var jag hos Malin, hon bor typ mitt emot mej. Det var hon som hade den bedårande vovven. Vi ska ut och gå i morgon eftermiddag vid 16-tiden. Det ska bli trevligt.
Hon ville se vårat akvarie, så jag får försöka plocka undan lite här hemma, så det ser snyggt ut här, så kan vi kanske gå hit och dricka kaffe sen.
Riktigt trevlig är hon faktiskt, vi hade mycket humor gemensamt, skrattade mycket och så, passar mej bra. Funderar på att bjuda med henne på någon fest vi ska ha framöver... folk tycker visst vi ska ha en inflyttningsfest... Kanske blir nåt kombinerat hallowen tjosan...

Snart ska jag kolla på prison break, alltid lika bra, men det börjar ju först klockan 22, massa bra på tv ikväll.. CSI bland annat, och sen sex and the city, men det visas ju mer eller mindre varje natt.

Men nu kan man iaf börja ha nerräkning tills det stora karet är igång... ska bli så härligt.
Vi köpte förresten ny armatur till akvariet, så nu blir det till att kräma på ordentligt. 1x250 w och 2x150 w... det kommer lysa på rätt bra då. Sen så ska det till lite T5:or, med blåljus, så det kommer bli jättesnyggt sen. Alla koraller kommer bli jättefina, det är jag säker på.

Nu är det dags att bänka sig vid tv:n snart, jag skulle behöva hinna med att duscha också... funderar på att "missa" prison break, och kolla på reprisen på onsdag istället... så kan jag hålla Erik sällskap, får se vad jag orkar och inte orkar...

Ha de gott!
//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0