Radikalt var det...

Jani, somliga kan då förändras lika fort som man vänder på ett lakan. Erik är av den sorten... Men får väl försöka lära mej att han har faktiskt inte levt med barn någon gång förut... Jag har ju alltid bott med dem, jag vet vad som händer om man gör si eller så och jag känner dem rakt igenom, men det gör inte han, han kan ju faktiskt nästan ingenting om barn. Det måste jag försöka få in i min lilla skalle. Men jag gissar att jag hade PMS igår, för idag är äckelveckan här =(.
Hur som helst så har det gått jättebra idag, och Erik har varit jätteduktig. För att inte tala om barnen. Vi har grejat mest hela dagen här, åt spagetti och köttfärssås till lunch/middag. Sen så lekte vi lite, och Erik var iväg till reef zone en sväng. När Erik kom hem så gick vi ut och hade skoj. Vi gick till Karlslundsskogen, och vidare till elljusspåren där uppe. Och så gick vi runt 1 km rundan i lunktakt.
Barnen sprang runt mest hela tiden och det gick jättebra. Och väl hemma så käkade vi lite chips och drack dricka, för det är ju faktiskt lördag, och så kollade vi på Puh's film om heffaklumpen. Den filmen fängslade barnen.

Vi har även tömt akvariet på vatten, och som det ser ut nu så har vi petat under en liten trälist längst ner, så nu står det iaf rakt. Men svärfar kommer hit imorgon bitti, och då ska han och Erik kolla vidare. Hur jag nu ska få liv i honom. Själv börjar jag bli riktigt trött, gick ju upp redan klockan 7:30, eller iaf så vaknade jag då, men drog mej i en halvtimme.
Sen dess så har det varit fullt ös. Erik sov till typ halv tolv.
Jag ska tillägga att jag inte somnade förrens rätt sent, typ 2 tror jag, pågrund av att Erik snarkade massor :/. Men lyckligtvis så gör han det bara när han är förkyld.

Nu funderar jag på vad jag ska hitta på för nåt, kanske gå och lägga sig så man är pigg imorgon, då ska jag på nåt sätt ta mej in till Linde med barnen, och hem till Mormor med dem, och där vänta på barnens pappa. Får se om Erik vill köra, annars tar vi buss och tåg.

Ska nog ta mej en dusch nu... hörs en annan dag.

//Linda - love my (monster)kids

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0