Så här dagen efter...

Så kan jag än en gång skryta över att jag inte blir direkt bakis... Men igår så drack jag inte speciellt mycket heller, kände inte direkt för att dricka massor, så då gör jag inte det heller. Men ack så kul jag hade ändå... Mycket tok vart det, fick det bekräftat av ännu en person, jag är rolig... Vet att Linda tycker det, men nu fick jag höra att jag typ är tokig från den där som hette Kalle... rysligt roligt hade vi ju iaf. Ena gapskrattet efter det andra, det ena mer tokigt än det andra med för den delen. Och det var kul att se Linda så glad, och skratta så mycket... då vart ju faktiskt jag oxå gladare!!

Men hur som helst, jag gick upp vid halv nio idag, gjorde frukost till Nattis, och mös lite. Allmänt trevligt och så. Vi mös och pratade i massor, hon är för gullig min lilla dotter. Så härligt att bara ha henne för en gångs skull, och bara rå om henne, hon sa det igår, det är så skönt att vara här när inte Alexander är här och bråkar med mej... Så hon behöver allt ha sin mamma ifred ibland =).

Annars så hade man mycket trevligt i sänghalmen igår kväll...det bästa på länge kort och gott... räcker nog med den informationen... Skulle jag beskriva det ordagrant så skulle nog folk tröttna på att läsa ha ha... Känner ju till några som läser, tänkte att svärmor kanske är inne och läser.. och jag tror inte hon vill läsa allt för intima saker om sin egen son *skrattar*.

Annars ska vi vara direkt onyttiga idag och festa på pizza... hoppas den där pizzabagaren kommer snart... jag är hungrig som en gnu nu... Mat, mat, mat, mat vill jag ha... Även om det är en jätteonyttig pizza.... hmmm jag som ska hållas med att träna och sådant, så äter man sådant...

Har en egen svart jägare här hemma... Min kisse.. har hittat en stor, fet, äcklig fluga att jaga... *urk*.

Nähe.. nu ska jag slå mig ner i soffan och kolla på film, nåt tecknat med kalle, musse och långben som musketörer... har nog sett den en gång i barndomen och Nathalie sitter som ett litet ljus i soffan, och jag ska bara sitta och tänka på min goda pizza... mmmm mums.. ska bli gott...

//Linda

Kommentarer
Postat av: Linda

Du är så gullig du =) en riktig vän. Det var ju faktiskt himla roligt i lördags, tror inte jag skrattat så mkt på länge =)

2006-10-30 @ 11:19:19
URL: http://lindaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0