En ljusbrun dryck

Jag syftade alltså på kaffe.. det är det som jag dricker nu... hur den kan bli ljusbrun är ju för att jag har mjölk i.
Har inte fått mycket gjort idag, klockan är redan 14:40, och jag har inte gjort annat än att äta frukost idag... Känner mej såååå lat. Men nu ska jag försöka dricka kaffe, och hoppas på att jag kan åstadkomma nåt bra med den här dagen. Eller nåt bra kommer jag ju åstadkomma, jag ska åka till Linda, vi ska ha det lite trevligt.
Stackars Erik får klara sig själv, en hel kväll utan mej, hur ska det gå?? Ha ha, det kommer gå utmärkt, ska faktiskt bli lite skönt att åka hemifrån när man vet att han är hemma. Det blir inte jättekul att kolla på de fyra väggarna här hemma.
Annars vart det en riktig sovmorgon idag, sov väl till säkert 12 eller nåt... men vart lite fördröjd med att kliva upp *asg*.
Erik har grejat lite med karet här hemma, så nu ser det ut som det ska, men jag bara längtar till det är dags att få upp det stora karet.. Får väl se hur delaktig jag blir i det jobbet.. hi hi.
Borde försöka fixa fram lite coola bilder på karet... det vore ju lite häftigt... och lägga in här, så att nån kanske kan få se hur det ser ut...
Fick iaf ordning på all tvätt igår, utan att förstöra nåt så vitt jag vet...
Men jag grämer mej fortfarande för de där j*vla moderaterna som vann valet.. *morr* De kommer förstöra för mej och för alla andra som redan har det dåligt ställt... Undrar hur de ska lösa det till sist... Men, men... jag tror inte jag kan göra så mycket åt det, jag röstade och gjorde min plikt, så jag har faktiskt rätt att gnälla!

Annars är Kisse hur go som helst, myser och kurrar för det mesta, och anfaller våra fötter... Har annars en händig Sambo här hemma, jag blir riktigt imponerad... han borde få en puss för besväret ;).

//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0