David Caruso

Han är gammal... hur gammal vet jag inte.. men gissningsvis medelålders... Vem det är? En av huvudrollsinnehavarna i CSI Miami. Han är rysligt bra, om inte annat är den som skrivit hans manus rysligt bra, på de rätta kommentarerna vid rätt ögonblick.
Den här skådisen har nåt speciellt, jag vet inte vad det är, men trots hans ålder så är han tilldragande. Han är ju inte speciellt snygg heller, gissar att han har nåt som heter karisma... Strunt samma, han är ögongodis för mig iaf, och det har jag tyckt sen jag först såg honom i det programmet...
Såg nyss på CSI Miami, och det var ett riktigt bra avsnitt, fängslande.. Det var nog en gammal repris, men den var himla bra. Satt som fastklistrad här vid tv:n. Det är så ett tv program ska vara.

Idag har jag inte gjort mycket. Dagen började bra (ha ha), gick vidare in i duschen sen, vart ren å fräsch och nu är håret som det ska igen. Det blir bara bättre och bättre med det nya schampot. Eller rättare sagt hela serien. Den gör en massa bra med mitt hår, så nu är det lite mer lätthanterligt.

Blir galen på den här halsbrännan.. bläää tycker inte om den alls. *morr* Å andra sidan tycker man väl inte om nån halsbränna.. Men den här får jag varje dag. Det svider visserligen inte uppe i halsen, och jag får inte sura uppstötningar heller, men det känns ungefär som om det svider i magen. Kan inte beskriva det på nåt bättre sätt. Funkar bra å dricka mjölk, det lindrar ett tag, precis som samarin tuggtabletter. Men det hjälper ju inte så länge. Gissar att jag snart får gå till apoteket och inhandla nåt bra.

Var ju på ljusparty förra helgen, mycket fint. Vart lite saker därifrån, ljus och sen en massageolja som luktade gott. Det var en liten massagegrej till det oxå... Men det var trevligt att komma dit, en del klappar på magen vart det *trevligt*. Det serverades jättegod fika, hade gärna tagit en macka till, men jag lät bli *fniss*. Bokade ett ljusparty här, tills i slutet på maj, och så nu idag satt jag och kollade lite i kalendern, och då kommer jag vara halvvägs i graviditeten :). Vad tiden går, fast å andra sidan är det ett tag kvar till vecka 20. Men då kommer man ju iaf ha varit på ultraljud, hoppas jag iaf.

Nu ska jag släppa in kisse från balkongen, dörren har gått igen, å jag hör att hon krafsar på dörren.. så nu ska jag göra det, sen ska vi se vad jag kan fördriva tiden med... Känner mej inte så speciellt trött nu, sov middag tidigare idag, eller jag slumrade iaf.

Ha en bra dag allihopa, eller rättare sagt, kväll.
Får se när jag återkommer, det ska ju göras om här på bloggsidan, så vi får se när jag kan uppdatera igen :)
//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0