Is he a lier?

Erik alltså? Inget allvarligt förvisso.. men det vore kul å få svar på det. De ska jag nog lyckas luska ut... Om vad det handlar om, får ingen här veta. Å nej, jag är faktiskt inte sur, bara in i nordens nyfiken, så jag bara måste ta reda på det. Många hade nog blivit sura för den minsta lögn som finns, men denna är en sån bagatell, så jag orkar inte bry mig. Men okej, det gav ett litet sting i hjärtat.  Nog om detta.
Barnen har varit här i helgen, det har gått fort de här dagarna, å i dag var det dags att åka till Linde, och hem till Mormor. Väl där så fick vi plättar med sylt och glass. Jag ringde nämligen förra veckan och frågade om hon kunde göra pannkakor, men hon gjorde plättar för barnens skull... Hon vart så full i skratt när jag bad om det. Det var ju flera år sen jag åt mammas pannkakor, med hemmagjort sylt... Det är nåt alldeles speciellt, men det är det väl alltid med sin egen mammas mat? Gott var det iaf.
Igår kväll så gick vi ut med barnen, eller kväll, sen eftermiddag rättare sagt. De ville gå till skogen, så det gjorde vi. Med oss hade vi bullar, som vi fikade på i skogen. Det var uppskattat. När vi kom hem, å de hade sprungit sej trötta, så fick de bada. Efter det så var de himla trötta, och Alex somnade och sov hela natten utan napp. Tyvärr hittade han en på morgonen... så nu kan man inte säga att napparna är borta... :-/.
Just ja.. i fredags eftermiddag så låg jag i sängen och vilkade, och när jag som allra skönast låg där å vilade, så kände jag hur det sprattlade till... Trodde det var magen som knorrade först, men så efter en stund så kände jag det igen... och sen igen. Så nu är jag helt säker på att jag kände bebis där inne. Vart så glad, och efter det så gick det inte så bra att vila. Hi hi hi.
Gjorde kycklingsallad här om dagen, å Erik tyckte visst om den, så nu tycker han att jag ska göra en stor sådan, som han kan ta med sig till jobbet... kul å leva på kycklingsallad 5 dagar i veckan... Å andra sidan så kommer nog jag äta av den med... Han har gått in för det här med att motionera nu. Idag så var han ute o joggade 3km... Tycker han är jätteduktig..
Å mina foglossningar är borta, känner inte av dem än.. får hoppas att de håller sig borta ett bra tag till. Nu kan jag ta normala promenader... Skönt det, kanske skulle testa med stavar med...
Erik sa nå gulligt i bilen idag, när han skulle köra oss till station. Ja, nu när du är i vecka 13, så törs man ju börja förbereda sig lite, för vad som komma skall... hi hi.. lät så gulligt. Nu vet man att han verkligen vill det här.
Om ett tag ska jag kolla på tv, livet före livet heter det, handlar om bebisar i magen, deras utveckling och så... intressant tycker jag. Hade gärna spelat in det om jag kunnat, men Erik har ju inte kopplat in sin dvd som det går att bränna med så jag får klara mej utan. Dessutom är det väl rena rama grekiskan... vet inte nå hur man gör.. men det hade varit kul för honom att kunna kolla på det sen med tror jag. Men jag får väl försöka berätta för honom.

Sitter och funderar på det här med sallader... borde ju kunna variera det lite... så jag kommer på skinksallad, och räksallad, men det måste man ju helst äta upp samma dag, så att inte räkorna blir dåliga. Mer då... någon med förslag??? Inget med musslor å sniglar tack...

Nu ska Erik snart åka till jobbet, å jag ska snart hoppa in i duschen, och göra en hårinpackning... ska bli skönt.
Hoppas alla haft en bra helg, för det har jag haft...
Just ja, tyckte synd om Nathalie idag, hon kunde inte bestämma sig för om hon ville följa med mej hem igen, och bo hos mej en vecka, eller om hon skulle följa med pappa... hi hi hi.. hon är för go ibland.

//Linda

Kommentarer
Postat av: Linda

Tonfisk, kebabkött, fetaost..qourn? Finns en hel del att ha i sallad =)

2007-04-02 @ 13:48:16
URL: http://lindaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0