slött

Det är ungefär vad mitt liv har varit de senaste dagarna, har absolut inte gjort mer än nödvändigt, inte tagit reda på tvätten heller, men jag tvättade den faktiskt, då tänkte jag att jag kunde slippa vika den iaf, men det ser ut som om jag inte kommer undan det heller... men jag ska ge honom lite mer tid...
Har iaf tagit reda på disken de senaste dagarna... men mer än så har jag inte gjort.. jo, jag har bäddat oxå... *ååååh vad jobbigt va??*
Idag kommer Emma och Leo hit, vi ska fika lite, och så ska barnen leka, de leker så bra tillsammans, så det ska bli trevligt. Har nyss varit å handlat för ändamålet... så det blir lite vettigt fika, och inte bara kaffe och saft...
När Erik kommer hem idag, så ska vi åka till Fjugesta, ska lämna Kisse där, ska komma ihåg att packa ihop alla saker till henne, och sen ska vi handla lite när vi åker därifrån... får se om vi hinner in till Marieberg med.. det skulle vara bra. Inte för att shoppa nåt, vill bara kolla och se... på babyproffsen ha ha... eller babycenter eller vad det nu kan tänkas heta. Jag vill kolla upp skötborden, inte för att det är viktigt, och inte för att jag behöver göra det just nu, men jag vill iaf kolla... av nån märklig anledning.. Jag vill ha allt sånt där klart, så jag kan släppa de tankarna från huvudet. Vagnen är ju klar, skötväskan är klar.. säng är eventuellt klart, och babyskydd är klart det med... Men så vill jag ju kolla på allt kul som finns oxå...
Erik kollar ju en massa på hus, pratar med banken, och ska besöka nåt sånt här hus, för att se hur det ser ut, å besöka en sån där firma som gör såna här kataloghus, han vill veta precis vad det kostar osv... Inte för att han tycker att vi ska flytta nu, som han säger.. Det kan ju vara bra att veta... Blir lite full i skratt åt honom samtidigt.. han är för lustig...men han boar absoluuuuuut inte...
Å nu blir han ju av med sin träningsbebis dessutom... Kisse har ju varit hans offer innan... jag får väl skaffa honom en docka i verklig bebisstorlek.. så kan han fortsätta sen...
Nä.. de blir inte mer fantasifull blogg än så här.. så ni får vara nöjda med vad ni får :)
//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0