Dessa äckliga djur...

Å då snackar jag om harkrankar.. det finns inga äckligare djur.. ser ut som flygande spindlar, eller myggor som gått på anabola, men utan muskler... Bläää. Jag brukar vara djurvän, men de där hemska flygande varelserna har jag ingen som helst respekt för, de slås ihjäl, hårt och brutalt, och gärna 5 gånger efter varandra, så att jag kan vara riktigt säker på att de är riktigt, riktigt döda...
Fick gå runt här hemma igår, men mord i sinnet och mörda harkrankar...de hade intagit sovrummet... äckeldjur... Dog gjorde de iaf, den sista som jag hittade i förmiddags hade vett nog att flyga ut själv... Kanske hade den sett vad som hade hänt med dess artfränder...

Idag har jag varit hos en kompis å druckit lite kaffe, å snackat lite.. rätt trevligt var det. De bodde i en villa ute i lillån, mysigt ställe tyckte jag. Så vi tjattrade bort ett par timmar, och så fick jag skjuts hem, himla snällt i det här vädret, för just nu så ösregnar det.

Snart ska vi packa in grejor i bilen, sen så ska vi åka till Fjugesta och lämna dem, senare vid 18-tiden så ska vi till de som äger huset nu, och kolla på grejor som de vill bli av med, och eventuellt köpa en del av dem. Vad vi ska hitta på efter det har jag ingen aning om, men nåt lär det väl bli.

Känner mej rätt lyckligt lottad som faktiskt inte har några gravidkrämpor, iaf inte om man jämför med andra. Många har foglossning, å svårt att gå längre sträckor, de vaggar fram, får springa på toa i tid och otid, de tycker det är varmt och flåsar på som tusan när de ska göra nåt. En annan mår allmänt jättebra, har inte ont någonstans, flåsar inte nämnvärt när jag går, och inte vaggar jag fram heller, iaf inte ännu. Men så länge magen växer och bebis sparkar så tänker jag vara nöjd.
Nu ska vi ta nåt att äta, jag är hungrig...

Kommentarer
Postat av: svägerskan

va mysigt det låter :-) .....ska nog o ta o ringa er ....kanske ska boka tid för ikväll *ler*

2007-08-11 @ 14:24:44
Postat av: Malinbayard

Jag har också varit lyckligt lottad under mina graviditeter. Väldigt skönt!

2007-08-14 @ 13:02:50
URL: http://malinbayard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0