Rent och Städat

Är det på ännu flera ställen nu. Erik smet iväg och hämtade lite lådor och grejor som vi ska ha till akvariet, och under tiden så passade jag på att plocka lite mer i köket. Eller lite.. det vart en hel del, med tanke på att jag städade ur en hel hög oxå. Så nu är det inte mycket skåp kvar i köket som ska städas. 
Senare i eftermiddag så gör jag väl (eller åtminstone försöker) ett ryck i sovrummet, och städar ur lite garderober. Alla utom en där är ju tom. En garderob där är ju städad... Allt för att det ska gå fort å städa sen. Jag tänkte att jag kan ju iaf städa det jag kan och orkar, innan den äldre truppen får ta över.. Äldre truppen.. ja det är mamma och svärmor he he. Men jag kommer vara här jag oxå.

Nu är det sjukamp, det är spännande med VM. Carro leder... nu ska de springa 200 meter, å nu ska jag vara limmad.

Kommentarer
Postat av: Malinbayard

Bra att ta städningen i etapper.

2007-08-27 @ 07:32:52
URL: http://malinbayard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0