Vill ha objekt...

Som många av våra bekanta vet så är vi inne på saltvattenskar... Istället för vanliga sötvattensfiskar å sånt så har vi saltvatten. (inget fel med sötvatten). Hur som helst så börjar våra större fiskar växa ur vårat kar, tyvärr... Vi hittade ett kar som vi vill ha.. vad han ska ha för det tänker jag inte tala om.. (risken finns ju för andra spekulanter...). Men för det priset, och med det som vi vill ha, så är det svårt att säga nej. Vi har länge diskuterat om en uppgradering skulle vara möjlig, å det tror vi att det är. Jag vet, jag låter naiv... som om jag inte vet vilken tid en bebis tar, å att vi borde ge den all tid när den väl kommer ut. Men nångång får jag väl hoppas att den sover... Men som sagt, det är ett vill ha objekt, inget som är säkert att vi får köpa det, men chansen finns.
Hur det ser ut?? Ja, jag har en bild som jag länkat till.. ni får hålla till godo med den...
http://www.putfile.com/pic.php?img=5192259

Vad har annars hänt i dag då? Inte så mycket egentligen. Vaknade alldeles för tidigt, vart nämligen väckt av Erik, som snarkade... inte kunde jag få honom tyst heller... Åååå vad jag önskade att jag fick slå honom med nåt hårt, jag som bara ville sova en stund till... Men, men.. jag kom ju iaf upp i rätt så vettig tid. Gick här hemma å skräpade ett tag, sen så gick jag ut å bokade tid i tvättstugan. Fanns inte många tider lediga, men jag bokade stora maskinen, å tvättade lakan. Hittade även en tumlartid, så den tog jag oxå. Hemma så drog jag igång en maskin med tvätt, när den var klar så hängde jag ut den, den torkade nästan på en gång tror jag... Varmt på balkongen när solen ligger på glaset.. Funkade nästan bättre än ett torkskåp...
Senare på eftermiddagen så tvättade jag en till maskin, men med mörk tvätt, så nu finns det inte mycket tvätt kvar här hemma. Skönt det, men det lär väl hinnas med ett par maskiner till innan det är dags för flytt. Måste ju byta lakan i sängen.. de är inte rena och roliga längre.

Middag har vi ätit idag med, men inte var den lika god som gårdagens middag... köttfärsbiffar, med mitt recept.. det finns det inte många som klår... MUMS. Idag vart det nåt så enkelt som fiskpinnar, av den enkla anledningen att jag inte tagit fram nåt att tina... blir sällan bra att tina stelfruset till normalt i micron heller...

Nähe.. man kanske skulle överraska Erik lite, med att bädda rent i sängen... då blir han nog glad imorgon bitti när han kommer hem. Vi har 3 typer av nerräkning har jag kommit på... vi räknar ner tills det är dags för förlossning, vi räknar ner till husflytt, och så räknar vi ner på antalet nätter han måste jobba innan han är ledig en vecka...

Imorgon ska jag iväg å fika med några kompisar... eller fika... jag ska bara äta glass.. snälla Karin skulle bjuda mig... har lovat att bjuda tillbaka!!
I helgen kommer barnen, hoppas de kommer gå bra, trots att det är rätt tråkigt att vara här just nu... men det kommer ju bli bättre sen.
Nästa vecka så är det färlädragrupp ena dagen och så ska vi till barnmorskan en annan dag... Stick i fingret då en dag vet jag.. blääää, vill inte.
Ska köpa blutsaft å bunkra upp lite med, vet ju inte alls hur mitt järnvärde ser ut.. har ju känt mig lite tröttare på sistone.. så det kanske är min kropp som börjar få slut på järn...
Nä.. ha de så bra alla!!

Kommentarer
Postat av: Malinbayard

Lite "vill ha objekt" har väl alla?
Men alla drömmar blir ju inte sanna...
Håller tummarna för er iallafall!

2007-08-15 @ 08:06:30
URL: http://malinbayard.blogg.se
Postat av: svägerskan

Ska ni köpa hela möbeln då? den var iaf läcker.... Krams

2007-08-15 @ 18:09:17
Postat av: annmi

Ha dé såå gott!
Fika låter ju inte fel!!!

2007-08-17 @ 11:22:04
URL: http://www.annmi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0