å så var det söndag

Hola'
Å så var det söndag, tusan vad helgerna går fort... de bara springer iväg. Snö har det kommit, kallt ska det bli.. Jag kommer hinna frysa ihjäl imorgon bitti när jag väntar på skjutsen in till jobbet. Satan i gatan säger jag bara.. brrrr. Klä på mej kan vissa tycka.. Jo, det skulle jag jättegärna göra, om jag hade ett omklädningsrum... men det har jag inte nåt... Har jobbat där i ett par månader nu, men ännu inget omklädningsrum... Kommer säkerligen att frysa ihjäl. Inne på själva avdelningen är det ju inte kallt, så jag kan inte gärna ta på mej erotikdödare (långkallingar) och ha på mej där...
Skrev här om dagen att jag lider brist på uppmärksamhet... och det stämmer så bra så... och vill man höra snälla saker om sig själv, så finns det ju bra sidor för det.. Men det håller jag hemligt för Erik... Hänger på klubb6, inte för att jag snackar snusk med någon, är inte ute efter det... men man får en massa snälla kommentarer om sitt utséende, och det känns som om jag kan behöva det ibland, eftersom jag aldrig får det från min egen sambo. Och som kvinna behöver man bekräftelse, går nog inte att komma ifrån. Man kan nog förneka det hur länge som helst, men förr eller senare så kryper det upp till ytan. Jag önskar att jag bara kunde säga allt det här till Erik själv, rakt upp i ansiktet, men så fort jag försöker så tar det bara stopp...
Barnen har varit här i helgen, åkte hem idag. Josef fick komma och hämta dem, bjöd han på fika, så ska han få lite bensinpengar när jag får lön sen... Har även bestämt mig för att skaffa ett sånt här autogirokort på gymmet i Haga... så jag kan sätta igång och träna. Men med tanke på alla framtida planer så känns det lite hopplöst.. men, men.. jag får väl träna så långt jag hinner...
Har inte gjort någon matlåda heller, har inget kött att stoppa ner, ingen sås heller för den delen... undrar vad jag ska äta... Erik tycks inte fatta att jag har dåligt med pengar... bad om pengar ett par gånger förra veckan... men det sker ju alltid med suck och stön, och så får jag höra att även han har dåligt med pengar.. Men han har ju betydligt mer pengar än vad jag har... får väl pengar den 25:e.. lön och så.. och det blir ju najs... Men jag kommer väl att svälta ihjäl innan dess... Eller nja.. har väl lite att ta av.. men jag kommer väl få gå hungrig... jäkla skit.
Känner mej särskilt gnällig just nu.. tycker dessutom synd om mej själv... vad är det för fel på mej????
Tänk om Erik kunde säga någon gång: Hej där, vad fin du är, och bara hålla om mig... men en sån kommentar lär jag väl aldrig få höra...
Fick höra en gång för länge sen när jag hade varit hos Erik i ett sms, då hade han skrivit: godmorgon snygging, hur är det?? Men sen dess har jag aldrig hört det... förutom i heta stunder... då han mumlat fram nåt mellan tänderna, knappt hörbart. Kanske han sagt nåt annat, och jag haft rejält önsketänkande.
Fick även ett me like you en gång i april tror jag.. inget mer sånt sen dess heller...
Just ja.. i somras fick jag faktiskt höra på sms att jag var ju faktiskt rätt snygg.. det hade han kommit på när vi kollat på tv en kväll, och han börjat kolla på mej istället, då skrev han det i ett sms mycket senare... när vi var lite oense... men i samma sms så kallade han sig för patetisk... så man kan ju fundera på om han menade det... Och när jag säger att jag sparat de meddelandena, och läser upp dem för honom, så säger han att han skäms... Jag undrar vad han har att skämmas för, någon som vet?

Nähe.. ha en bra kväll folket..
//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0