ang gårdagen, och dagen såklart!

Tänk att det blir missförstånd när man pratar med någon... eller alltså.. pratade med Emma igår, himla trevlig... Men så vart det ju lite fel.. läste en blogg, tog åt mej fast jag inte borde, och klagade en massa, och så samtidigt så har jag en till vän, som även denna har svårt att förstå att man är trött när man har jobbat... Och så namnger jag den ena och inte den andra, och då vart det ju genast så att den ena tog åt sig allt, vilket inte var meningen, men berodde på min egen klantighet. Förlåt Linda!!
Linda är på väg hit, får se när hon dyker upp, vi skulle dricka lite kaffe tänkte jag. Och jag ska försöka orka med att göra mat idag... orkade inte igår, var totalt slutkörd.
Annars då, fyller ju år idag.. *tyst säg inget*. Folk har frågat hur gammal jag blir... kunde de inte fråga hur ung?? Fick skambud på 42... Tittar mej i spegeln noga och kollar om jag ser ut som 42 bast.. men nä... imorgon får han höra att han borde bära glasögon på heltid, så han ser vilken skönhet jag är... *just det ja...*
Många har grattat mej idag, känns himla fint, många på jobbet har gjort det, och så har en kompis och så några i familjen med då.. Men inte brorsan... men det hade jag å andra sidan inte trott att han skulle göra heller... Han grattar bara om han får order att göra det från morsan...
På Lördag blir det massa mycket folk här, ska bli trevligt, men jag kommer vara slut efteråt... och tänk all disk som kommer bli.. *me not like*.
Erik jobbar, och påstår att han har dåligt samvete som inte kan vara hemma med mej... han menar på att jag fyller ju år... men vad tusan, jag kan väl vara själv för det?? Nåt jag är van vid liksom.. blir sällan ihågkommen på min egen dag, så jag är härdad och van.
Nu ska jag kolla in på familjeliv...
Kram på er!!
//Linda

Kommentarer
Postat av: Malinbayard

Är inte bilden här i bloggen på DEJ? *kliar mig i huvudet* Undrar jag vem som kan dra till med en vild gissning på 42 på DEJ?!?!?!? Men du, JAG får gissningar som är närmare pensionsåldern så än ligger du i lä. *skrattar för fullt, det håller rynkorna borta har jag hört*

2007-01-22 @ 12:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0