sjöstjärna som slemmar

intressant rubrik va?? Men så är det faktiskt.. våran sjöstjärna, som är blå (för den som vill veta) slämmar i akvariet, på rutorna. Men det gör den inte alltid... vet inte varför den gör det, har inte fått nåt givande svar, vart jag än har frågat... så jag får väl fortsätta att undra.

Igår vart det sent innan vi somnade jag och Erik. Vi låg och pratade länge, om framtiden, nutiden, dåtiden.. ja allt. Naturligtvis så sprang tiden förbi... och när jag somnade så var nog klockan 23:30. Jag var trött som en jag vet inte vad på jobbet. Gick bra att gå upp i morse, inga problem alls. Men frös massor i alla minusgrader... Har en mössa, men den är så jäkla ful, så den törs jag väl inte visa mig för allmänheten i... då skrattar nog de jag samåker med åt mig...
Vart lite lessen igår, och det smittade av sig på erik, så vi var lite lessna i kapp... sen så säger han alltid olika om framtiden, å jag blir så vilsen... först säger han att det kanske kan hända nåt till våren, sen ändrar han sig och säger efter sommaren... Vad ska jag tro liksom??

Har ätit kyckling och ris idag, smakade bra, men som vanligt fick jag steka och tina kycklingen... erik påstår att han bara misslyckas... iaf med att tina kyckling... han har provat en gång, och kokade kycklingen i micron...Men då blir kisse glad istället. Och det dumdjuret pajjade ett foto för oss idag, som stog på bokhyllan i köket... blir galen på det jäkla djuret. Hon kan väl hålla sig på golvet?
Säljer henne snart, och skaffar ett fredligare djur... vet inte vilket bara... en chinchilla kanske?? De är söta.

Nu tänker jag gå och borsta tänderna... sen tänker jag sova... var sugen på annat, men det lär jag inte få nåt... fick inget igår heller... fan... varför har jag ingen sambo med rejäl lust för?? Och varför kan han inte få vara frisk och utan sin hemska sjukdom... *muttrar*

//Linda

Kommentarer
Postat av: svägerskan

säger bara en sak.....relationer......varför ska allt vara så jobbigt med dem.....Jag vill ha allt rosenrött o hjärtan som trillar från skyn.

2007-01-23 @ 14:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0