Why talk when nobody understands?

Ja, det undrar jag... allt känns bara så himla värdelöst just nu. Allt är verkligen botten. Mitt humör suger och allt är bara piss. Känns som om jag kan lägga mej i sängen å bara ligga där å tycka att livet är meningslöst.
Sexlivet existerar inte. Nähe? So what tycker säkert vissa. Men INTE jag. Sex är ett förbaskat viktigt inslag i mitt liv, i mitt samboliv rättare sagt. Vad fan det nu är för nåt. Har jag en sambo? Eller är det en kompis? Eller är det rent av en fiende? Erik är skittrött, han är astråkig, han vill inte ha sex och man kan knappt peta på honom...
Vi hade sex en snabbis för en vecka sen ungefär. Minns inte så noga... aja.. fick iaf mina behov tillfredsställda. Alltid nåt. Får väl minnas det då, när lusten tränger på... Tur att internet finns... Men hur kul är det att "roa" sig själv? visst, det har sina ljusa stunder, men å göra det själv jämt är inte helt kul. Vore ju fint om man kunde stänga av lusten. Tvivlar på att jag kommer ha nån sex närmsta tiden.

Det här med hockeyn förresten... alltså, den är så mansinriktad, jämt. Nu snackas det om slutspelsskägg. Kul? Nja. hade jag väl klarat mej utan. Inte för att Erik har nåt sånt för sig men ändå... Om jag nu skulle vilja ha slutspelsskägg, vad gör jag då?? Jag har inget skägg, jag kan leta hur mycket som helst, men det finns inte en gnutta skägg på mig, nånstans. Pensionärsdamer lär ju ligga i förtur här... Jag kanske ska sluta raka mej.. dvs slutspelsbehåring... Kanske kan bli nästa års hit?? Ska höra med Canal +, om de vill marknadsföra mina planer.

Man borde äta mat idag... men vad?? Erik sitter och segar i soffan, å är skittråkig.. försökte bråka lite med honom förut, då får man till svar i gnällig stämma: AAAAAj, det gjorde ju ont... jag petade ju knappt på honom. Jävla gnällspik. Han tål fan ingenting. En äkta gnällbälting är vad han är.

Kisse är numera kastrerad, och astrött, så inte ens hon vill umgås med mej.. möjligen i sovande tillstånd. Men hon hade varit duktig hos veterinären iaf. Får se när hon börjar vakna till. Hon var riktigt förvirrad när hon vaknade till här hemma. Hon vinglade omkring här på golvet, gick runt överallt och kollade, i flera timmar. Sen somnade hon. På ett olämligt ställe, nämligen i databordet... Fick baxa ut henne därifrån, hon vart inte glad på mej... Gjorde nog ont i såret. Jag la mej och sov middag jag med, Uniflex ringde och väckte mej. Vad de ville? Jo, de tyckte att jag hade ett intressant CV på deras databas... asså.. tyckte jag.. så bra att jag redan är anställd hos er då tyckte jag. Hon som ringde var ny he he he...

Nähe, nu ska jag ta mej nåt att äta, för Erik tycks inte göra nån mat utan att jag befaller om det.. eller att jag säger ordagrant vad han ska göra. Han skiter fullständigt i om jag skulle gå ut genom dörren och vara borta ett par timmar, eller om jag skulle lägga mej i sovrummet å sova resten av den här kvällen. Men det kan jag inte, för jag ska kolla på fråga olle fem i tio =D.

Nähe.. det är väl dags att jag gör nåt.... å vet ni... man ska inte säga snälla saker till karlar.. för man får ändå aldrig nåt tillbaka. Skrev ett gulligt inlägg i hans gästbok på lunar för ett tag sen, men vad hade jag för det? Inte ett jäkla dugg, jag fick inget svar... sa lite gulligt med ett citat ur hans gästbok, om en dröm han drömt för flera år sen att han önskade att han fick uppleva det här med att någon älskar honom, och bara ser honom... Å då sa jag lite gulligt att jag gjorde det.. men jag fick inte ett skit tillbaka. Nä ni brudar som läser, säg för bövelen inte att ni säger att ni älskar dem... eller säg det, men räkna inte med att få höra nåt tillbaka... Lär aldrig få höra att han älskar mej... Undrar om han kan känna?? Känner han nåt för mej? Vad fan vill ha med mej?? Nä.. jag skiter i det här..

//Linda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag förstår fortfarnade inte varför du lever med nån som gör dig olycklig. Och nu dessutom skaffar barn. Vi är vår egen lyckas smed vet du.

2007-03-22 @ 19:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0