Fullt upp

Tjo!
Ja, idag har man verkligen haft att göra, från att man klev upp, fram tills nu, och om sanningen ska fram så borde man gå och lägga sig snart. Känner mej trött, sov inte speciellt mycket natten till idag. Sov en stund på soffan i eriks  knä, vi hade ätit glass, kollat på tv och bara myst. Men så vart det tråkigt på tv, å jag råkade somna där jag låg, å det gjorde han med. Men, men skönt låg jag, och hade inte gärna gått därifrån. Men till sängen kom vi till sist, efter att vi borstat tänderna och så.
Vårat förhållande är rätt lustigt, det går upp och ner hela tiden, så ibland känns det jättebra, och ibland helt åt skogen. Men jag gissar att mina hormoner gör en hel del till det hela... Får försöka lägga dem åt sidan lite tror jag.
Idag så när vi hade ätit frukost så åkte vi ut till Marieberg, Nathalie var ju här, så hon fick ju självklart följa med. Först in på mariebegs köpcentrum, kollade lite, köpte inget. Hittade supersöta bebiskläder på kappahl...får väl shoppa lite där nån gång hi hi. Efter det så åkte vi till djurmagazinet, Nathalie fick kolla på en massa djur, det tyckte hon var jättespännande. Hon såg bland annat en orm, massa ödlor, en salamander och en groda i ena rummet. Sen så fick hon se marsvin, kaniner, hamser, tamråttor och gerbiller i ett annat. Och i ett sista rum så var det en himla massa fåglar. Fast hon tyckte fåglarna var konstiga, som inte ville flyga ut hi hi. Sen kollade hon lite på fiskarna, och gosade med gosedjurstigrarna, som hon helst hade tagit med sig hem om hon fått. Efter det så åkte vi till IKEA, gick ett varv där, men där tappade Nathalie humöret, som inte fick provsitta varenda stol och fotölj hon såg. Men det vart bra när vi kom till barnavdelningen, där det fanns en massa kul saker. Vidare efter det så skulle vi fixa oss lite middagsmat, så vi gick till willys, handlade köttfärs, lök och äppeljuice, sen gick vi till bilen med det, och sen till ikea igen, för att äta korv. Smakade gott :). Nathalie tyckte det var mysigt att äta korv där. 
Väl hemma så plockade jag ur diskmaskinen, plockade i lite ny disk, sen så vek vi kläder. Efter det vart jag lite rastlös, så jag städade båda toaletterna. Strax efter det så började vi med maten, Erik gjorde köttfärssås, som vart kanongod. Han kombinerade lite, och hade i krossade tomater, och inte bara chilisås och ketchup...(blev inte lika sött då), så det smakade kanon. Till det åt vi gnocci (eller vad de nu heter). 
Sen så tänkte jag att Nathalie skulle komma hem på ett smidigt sätt imorgon, men det vart krångel med det. Hade ju tänkt att hon skulle åka med Gunnar hem från sjukhuset, var ju helt säker på att han strålades fortfarande, ack så fel jag hade. Hi hi, han är ju färdig med det, och anses väl vara frisk, och det är ju skönt det, men det slutade med att det vart en tur till Linde fram och tillbaka. Trodde då att Nathalie ville sova hos mormor,men icke sa nicke. Hon ville hem till sin pappa, så mina föräldrar var snälla och körde hem henne dit, så åkte vi hem till oss. Här är vi nu, har ätit lite glass, och så har jag duschat. 
Har även vunnit en auktion på tradera, ropade in ett gulligt babyset... med katter på, svarta och gråa... och små röda stjärnor på.. Hur gulligt som helst. 
Imorgon är det dags för Erik att jobba igen, men redan på förmiddagen ska vi iväg ner på stan, å kolla hus... eller höra oss för med en kataloghusförsäljare. Vad det kostar osv... Men vi lär väl inte vara överdrivet intresserade egentligen. Bätter att vi båda bor i ett redan befintligt hus, och känner på hur vi tycker det är, och sen i framtiden kanske man kan bygga sitt eget drömhus. 
Nähe, klockan börjar bli sent, är törstig så jag ska ta nåt att dricka, sen så ska jag nog göra mig i ordning för sängen. 
Gonatt på er!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0