Varför kan jag inte låta bli?

Att titta efter, alltså kolla på historia... varför kan jag inte bara låta bli att trycka där. Jag blir ju bara ledsen, sur och på allmänt dåligt humör. Jag ser ju vad han har varit inne på för sidor. ÅÅÅÅÅHHHH dumma mej själv. Hade jag inte tittat hade jag inte mått dåligt... Men allt är så dubbelt. Med vanlig hormonbalans i kroppen så har jag inget problem med vad han gör på nätterna när jag ligger och sover. Men nu, när jag är känslig, gråter för minsta lilla struntsak så känns det inte som en okej grej. Har ju faktiskt förklarat det för honom. Samtidigt så förtår jag att han behöver tid för sig själv, att han behöver roa sig på egen hand. Det behöver ju jag med, å gör det när jag känner för det, när jag är ensam. Så det är ju så sjukt alltihopa, precis som att jag inte ska få tillräckligt med uppmärskamhet osv. Men jag tror det hela beror på att han har den sjukdom han har, å jag inte vet när vi kan ha det trevligt tillsammans nästa gång. Nä.. just idag hatar jag mej själv. Skulle kunna ligga i sängen å tycka synd om mej själv resten av den här dagen.
Nä, jag måste rycka upp mig, jag måste försöka vara lite glad, kan inte sitta här å deppa i tid å evighet. Känns som om de senaste bloggarna har varit i de tråkigaste laget. Men, men.. dessutom skriver jag så sällan... undrar varför de har blivit så...
I tisdags så var jag hem till svärmor, helt på egen hand. Vi hade jättetrevligt, kollade på kyrkan å så åt vi ugnsstekt falukorv, det var jättegott alltihop. Hon ville bjuda på fiskpudding först, men det är en av få maträtter som jag inte kan äta. Men, mätta blev vi allihopa. Efter det så satt vi där en stund å hade det allmänt trevligt, sen åkte vi till Kumla, kollade på ICA, jag hittade en bok om digitalfotografering, men även lite om hur man kan redigera bilder och så. Så den köpte jag. Sen köpte jag jordgubbar från belgien, men de var ingen höjdare. De var inte goda alls. Smakade inte speciellt mycket tyvärr.
Nu ska vi strax fixa käk här hemma..
have a nice day!

Kommentarer
Postat av: Josephine&Felicia

Hejsan
Fin blogg du har! Vi skulle bli mycket glada om du tog en titt på våran blogg också!
Ha det bra, kram:D

2007-05-10 @ 13:28:52
URL: http://modeochvariationer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0