Telefonförsäljare

Det finns telefonförsäljare och så finns det telefonförsäljare. De flesta som tänker sådana tänker att de borde få gå å brinna upp nånstans och bara försvinna från jordens yta, för helt roliga är de ju inte. Iaf inte de som inte fattar att man inget vill ha. Men den här han klår alla rekord. Fast han testade iofs nåt mer än att bara sälja telefoner, och hans dröm var att sjunga. Vad säger ni? Kan killen sjunga? Klicka på länken nedan så får ni se...
http://www.dailymotion.com/video/x28kc4_britains-got-talent-paul-sings-oper_music
(Kan tillägga att jag hört den här för ett antal månader sen, men då via you tube, men principen är iaf den samma. Lyssna och njut, det gjorde jag BÅDA GÅNGERNA.

Nån skrev en kommentar här i min blogg om att det var ett litet party den 7 Oktober, å de tycker att vi ska komma dit, ja jo.. det kanske går, jag vet ju inte om jag kanske ligger på förlossningen då, eller kanske rent av är hemma med ett litet knytte... Inte vet jag vem det var som skrev heller, men jag gissar på att det var Emma... Tror inte vi har nåt att göra då, eller jag har ingen aning, för den kollen på kalendern har jag inte för tillfället, har koll på så mycket annat nu, så det känns som om jag inte kan ha koll på mycket mer än så här.

Inatt var förresten ingen rolig natt, men jag tänker berömma Erik eller berömma, jag tänker glorifiera honom eller nåt i den stilen, är nog lite dålig på att uttrycka mig där. Fick jätte ont i mage och rygg, som strålade ner mot höfterna och låren, efter att vi hållit på med sånt som vuxna brukar göra ibland i sängen. Visste inte åt vilket håll jag skulle vända mig till sist, låg mest å hade skit ont på ett ställe. Inte vart det bättre av att jag cyklade till affären å handlade lite, å sen cyklade hem igen. Då gjorde det än ondare. Någon mat pallade jag inte med att göra, fast jag sagt att jag skulle göra det, så Erik skulle få vila. Men under tiden som han låg i vilade, så låg jag å hade ont i soffan. Gick upp å väckte honom, och la mig bredvid honom och talade om hur ont jag hade och så. Å att han fick göra mat åt sig själv, för själv ville jag ingen ha. Han gjorde det, å jag tog ett par alvedon å sen så la jag mig i badkaret, å det hjälpte till viss del. Och ja, magen drog i hop sig å vart hård ibland, men inget farligt. Gjorde ju inte mer ont då än vad det gjorde annars. Senare så åkte Erik till jobbet, men det tog inte många timmar förens jag bad honom att komma hem igen, visste inte vart jag skulle ta vägen. Å snäll som han var så tog han ledigt å åkte hem till mig, för han tyckte synd om mig. Å jag tyckte det var så himla rart gjort. Vart riktigt rörd då. Han var nervös och orolig å trodde de var nåt galet med bebis, men det var det ju inte (för den sparkade å levde om som tusan). Efter att jag tagit alvdon andra gången på natten så släppte magvärken, men ryggen fortsatte att göra ont. Det slutade inte förens vid 5 på morgonen å jag hade tagit ett par alvedon till.
Nu känns det ju iaf bättre, men ryggen känner jag av fortfarande.

Har varit in till örebro idag å kollat upp duschkabiner, men det är svårt att hitta, duschväggar finns, å de lämpliga kabiner som man kan lyckas hitta är oftast bara duschväggar, å dessutom genomskinliga, tycker inte om att duscha för genom vårat badrumsfönster så är det fri insyn... Gör väl inget så länge det bor en pensionär där, blir väl värre om det flyttar in nån yngre.. vem vet vad de kan hållas med.. de kanske glor på grannarna med kikare...

Nu ska jag försöka plocka lite här hemma... Dvs plocka ur diskmaskin å plocka i det som är smutsigt...
Kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0