Egentligen

Är det alldeles för sent för att skriva blogg, jag borde sova nu, eller iaf ligga i min säng och gosa mig. Läsa lite i en av pocketböckerna som jag köpte på pressbyrån här om dagen. Flickan som örverlevde tror jag den heter. Handlar om två systrar som flyr undan andra världskriget. Himla intressant bok faktiskt. Nästan läskigt hur det var på den tiden, man blir nästan rädd, rädd för att ens egna barn någon gång ska få vara med om samma sak. Fy så hemskt. Tänk om nåt skulle hända med trygga sverige? För även om vi kan ha ett riktigt jäkla pissväder, regniga somrar, varma vintrar, halvdana vårar och höstar som mer känns som stormsäsong... Så är det ändå en trygg plats. Enligt mig i alla fall...

I måndags var vi in till örebro. Skulle prata med en säljare på hjältevadshus. Dit kom vi, och efter en liten stund så hörde vi åskan. Eller jag hörde, säljaren och Erik trodde mig inte. Men så lät det likadant igen, och igen och igen. Dessutom så blixtrade det... Då trodde de mig. Hur som helst så är det inte aktuellt för oss att bygga hus ännu, och det har vi vetat om ett tag. Men att få tips och råd och lite idéer på vad man skulle vilja ha, det kan vara trevligt. Sen om vi bygger med dem eller nåt annat företag är ju en helt annan femma. Men de känns bra tycker jag i alla fall...

Mer då? Händer inte så där hiskerligt mycket här hemma. Jag går här å bara är i stort sett. Läser bloggar när jag hinner och skriver om jag mot förmodan skulle få tid över någon gång ibland. Känns så trist. Skulle gärna uppdatera bloggen mycket oftare. Men det är inte alltid man får som man vill, tyvärr.

Ja, ja... tänkte i alla fall dela med mig av en bild på lillprinsen.
6 månader har han blivit nu.

image14
Varför går tiden så fort för??? Men det är härligt att se på samma gång...

Kommentarer
Postat av: Malinbayard

Det är inte länge sedan jag var SÅ nyfiken på vem som gömde sig inne i din mage!
=)

2008-04-16 @ 10:25:43
URL: http://malinbayard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0