Blir tokig!

Hittade en grundlayout här, som jag tänkte att jag skulle modda lite. Men det blir nåt knas... På sidan, på högra sidan, där menyn då skulle vara, typ länkar och allt sånt där jox, det lägger sig längst ner.EFTER alla inlägg som visas... Hur störigt är inte det? Försökte att få ordning på det, på nåt vis, men nej då.. det var hopplöst. Vad jag än provade att ändra, så hjälpte det inte. Någon som vet vad man ska göra åt det??
Jag har ju inte den turen så att jag kan vinna en layout till min blogg... till skillnad från vissa andra... *orättvist*.



Dagens :)

När jag ändå sitter här kan jag ju passa på att uppdatera lite. Har väl iofs inte hänt speciellt mycket. Men den här läxan som min dotter hade sagt att hon inte var färdig med, men som hon lämnat in, den var visst färdig. Men det var ju inte mer med det, det var ju bra att den redan var färdig. Då slipper hon ju göra den i helgen. Fast jag ska erkänna att jag nog gärna hade velat hjälpa henne med läxan. Fast det där får jag äta upp om några år. Typ när hon går i högstadiet, får matteläxa... Frågar mig hur man ska lösa någon uppgift, jag i min tur står och kliar mig i huvudet och undrar hur det funkar... Man kanske ska skriva in sig på livslång repetion av grundmatten??? *huga vad tråkigt*

Idag har vi postat brev, jag har postat lite ansökningar, och så har jag skickat tillbaka ett paket åt Erik. På eftermiddagen så gick jag och Theo och mötte Nathalie när hon skulle gå hem från skolan. Hon gick lång dag idag. Till 14:20. När Erik kom hem så gick vi till färghandeln. De hade rea på tapeter där. Och när vi ändå var där så passade vi på att kolla upp en hel massa andra saker på samma gång. Fy vad sugen man blir på att göra om badrummet nu. Å andra sidan så kan man ju iofs börja räkna ner, för det är nåt som skulle behöva göras. Men innan vi kan sätta igång med det, så ska det in en öppen spis här. Eller det finns en redan, men den ska rustas, och så ska det sättas in en kasett.

Vad har mer hänt på sista tiden då? Jo, kom på min egen lilla huskur mot Theos envisa ögonfluss. Jag gör rent med en bomullstuss som jag blött med lite ljummet vatten. Sen så lägger jag en droppe saltlösning (ringers lösning) på varje öga. När Theo sedan blinkar, så sköljer det ju rent, utan att det är nåt som gör ont. Även om han inte gillar när jag ska lägga dit dropparna. Men det går fort över. Och det började jag göra igår, idag är det redan mycket, mycket bättre!

Jag har iaf börjat rusta om bloggen, men det tar tid... en massa tid, för det vill ju som sagt inte göra riktigt som jag vill...
Nu ska jag gå och lägga mig och sova.
Gonatt på er!

Kommentarer
Postat av: Malin B

Jag brukar inte heller ha tur i tävlingar.

Klicka på länken i min blogg "Sanzil", hon har tävlingar med jämna mellanrum.



Man lär sig själv himla mycket under årens lopp när det är läxarbete hemma vid köksbordet.

2008-08-26 @ 08:01:03
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: S A A N Z I L

Usch för paint shop pro:P Har man en gång börjat använda photoshop vill man inte använda någe annat:p

2008-08-26 @ 09:18:49
URL: http://saanzil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0