Nöjer mig så länge...

Hade gärna haft bloggen centrerad i mitten... men jag följer guider och så vidare, och gör som det står, men det gör inte bloggen kan jag tala om.. Den är dum!! Den lyder inte... Ja, ja, nu ser den ju iaf bättre ut än vad den gjorde innan, iaf om jag får säga det själv.

Imorgon, så hoppas jag att Erik INTE får sina linser/glasögon från specsavers, för jag vill åka till Linda och hälsa på... Få lite goda råd, umgås lite och dricka kaffe.

Jag och Erik går annars här i huset och knåpar på hur man bäst gör om i badrummet.. För det måste göras, förr eller senare. Och visst, huset är för litet för oss.. Men lik förbaskat så vill vi bo kvar här.. eller iaf jag.. Jag vill inte bara tänka att jag ska bo här i 2 år till.. nej, jag vill bo här länge... Jag tycker om det här huset.. det är liksom... jag, eller vad jag ska säga. Hur som helst så är det ju en hel del som behöver göras där i badrummet.. golvet måste ju spacklas om.. dvs flytspacklas. Måste ju göra om lutningen så att golvet lutar rätt, åt brunnen så att säga. Så att vattnet inte ligger mitt på golvet.
Nackdelen är väl att Erik tycker att det är finast med kakel.. och ja, visst är det så.. men om huset nu rör sig, så blir inte kakel så fint, om det spricker. En plastmatta spricker ju inte lika lätt.

Nähe, dags att dra sig mot sängen..
gonatt på er!!

Kommentarer
Postat av: Malin B

Du har gjort jätte tjusigt i bloggen! =)

Aj då, huset flyttar sig av sig själv...

2008-08-27 @ 13:36:42
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0