Julkonsert

Sorry.. men jag trodde inte att det var hemligt... stog ju trots allt på bloggen, som inte är hemlig. Eller var inte i allafall. Och jag har ändå inte avslöjat nåt enligt mig. Finns ett antal anledningar till ultraljud som jag skrev, och som du sa att du visste. Så jag tyckte inte att det spelade så himla stor roll.
Men förlåt igen, ska inte ysta ett knyst om det. För övrigt så är det raderat nu.

Nu ska jag gå och äta frukost med barnen.. hmm bättre sent än aldrig ;).


Nu har jag ätit frukost, nu är det bara kaffet som fattas.
Och Linda, jag menade inte att trampa dig på tårna. Jag hade ingen aning om att det var känsligt. Så förlåt. Jag menade inte alls att vara okänslig. Men jag kan trösta dig med att jag inte har många läsare, och de flesta som läser känner jag inte. Tror jag vet 2 som jag känner på riktigt, och träffat på riktigt som läser min blogg. Genomsnittet på antal unika besökare brukar ligga på mellan 10-12 stycken per dag.
Så förlåt igen, det var inte meningen att såra!

Nu ska jag fixa kaffe :)


21:42
Så var det kväll nu då. Har haft en trevlig kväll idag. Var iväg på julkonsert i kyrkan. Det var Anders Lundins fru som var där och sjöng tillsammans med en kille härifrån Karlskoga. Eller härifrån, men Karlskoga ligger nära i alla fall. Såg faktiskt självaste Anders Lundin också. Tänk att han har varit i lilla Fjugesta. Hon hette i alla fall Kersin och sjöng väldigt fint. Har alltid sagt att Oh helga natt kan bara Tommy Körberg sjunga, men nu har jag ändrat mig, de satte den de också.
Alldeles nyss satt jag och kollade på Svenska Hjältar, och hörde en sång av Bo Kaspers orkester, Brev hette den, en låt som jag fastnade för, tyckte den var jättefin.
Nu ska jag försöka söka jobb, wish me luck.

Kommentarer
Postat av: Malin B

O, Helga natt i kyrkan av en solist är mäktigt! =)

2008-12-15 @ 13:10:13
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Ellie

Roligt för dig att du hade trevligt, hoppas allt är bra med dig nu.. kramis

2008-12-16 @ 11:25:48
URL: http://htt:/fundersammastunder.blogspot.com
Postat av: Linda

Det spelar ingen roll hur många besökare du har, du måste ju förstå att det är skillnad på min blogg där jag skriver om mig än om du skriver saker om mig, speciellt när jag redan hade svarat på vad det gällde(!), innan du skrev om det i din blogg.



Nu vet du vad det gällde, trots att du inte har med det att göra, och har jag hört något mer? Nope. Hade vart en sak om du brydde dig men nu är du bara väldigt nyfiken.



Jag är inte sårad, tyckte bara det var dumt att skriva om mig istället för till mig direkt.

2008-12-16 @ 15:40:51
Postat av: Linda

Jag skrev det i en kommentar till dig den 10/12 under ditt inlägg "Luciafirande i morgon klockan 7".

2008-12-17 @ 22:56:32
Postat av: Linda

Jag skrev det i en kommentar till dig den 10/12 under ditt inlägg "Luciafirande i morgon klockan 7".

2008-12-17 @ 22:57:27
Postat av: Linda

Tack tack!

Nej tror inte det är allvarligt, orkar inte oroa mig så mycket iaf, var mest spännande faktiskt.



Såg också det där julkortssetet på Rusta idag, fast jag har redan gjort egna julkort och skickat iväg dem :)

Det blir nog bra ska du se!

2008-12-18 @ 19:05:42
URL: http://lindaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0