Tävlar hos Bambi

Att jag aldrig tröttnar va ;) Men jag ger mig när jag lyckats vinna en gång :), eller så kanske jag får mersmak då, vem vet. Har tävlat mycket, men inte vunnit en enda gång, jag tycker att det är på tiden nu, att jag kan få ha lite tur. Tänk om jag kunde ha sån där tur som en bloggbekant jag har... hon tävlade i sin lokala butik, och vann en tvättmaskin. Här hålls det aldrig några sådana tävlingar.

Men tävlingen då.. jo, jag tävlar hos Bambi, om en barnservis. Med mugg, djup talrik och en vanlig talrik. Det fanns i två olika motiv. Den ena kallas sputnik och den andra för Ocean. Det vore ju passande med Ocean med tanke på vårat akvarium :). Dessa saker kan man hitta hos skapa & inreda.



Om du också vill vara med och tävla så tycker jag att du ska surfa in hos bambi och följa instruktionerna. Jag försökte mig nyss på att länka bilden till hennes blogg, men det tyckte inte bloggen. Det vart bara knas, så det fick bli en länk till bambi med text istället. Hoppas att tävlingen blir lika giltig för det.

Nu ska jag kolla på SOS Familj. Efter det tänkte jag försöka plocka undan i köket och städa ur kylskåpet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0