Vad hade hon på sig???

Kollade på sing a long idag. Vet inte från när tyvärr, men renee nyberg hade en klänning, som i mina ögon var snygg. Skulle gärna haft en sådan själv. Ska nog försöka leta på vad det var för märke på den... Men det är ungefär som att leta efter en nål i en höstack. Men om någon mer såg programmet och råkar känna igen den så får ni hojta till.

Har kollat på en låg humor film idag. American Pie någonting, gick på kanal 6. Mycket under bältet humor... men jag har iofs inte speciellt mogen humor, så den typen av film passar mig, även om jag inte sitter och asgarvar mig igenom den.

Vi var och handlade idag också, måste säga att emmaljunga scooter är riktigt, riktigt bra. Kan inte vara annat än nöjd! Och så känner man sig bortskämd nu de här 3 veckorna som Erik är hemma. Theo lyser som solen själv, för att pappa är hemma precis hela tiden. Hur som helst så bestämde vi vad vi ska äta imorgon, på självaste nyårsafton. Det blir 3-rättersmeny.

Förrätt:
Bröd med gravad lax och grönsaker på.

Huvudrätt:
Helstekt fläskfilé, timjankryddad, med egentillverkad klyftpotatis och sås. Såsen blir enklast möjliga, köpt pepparsås och så gör vi lite bearnaisesås till, självklart blir det sallad till det med.

Efterrätt:
Marängsviss - heter det så? Ni vet nog vad jag menar hur som helst, men gott ska det bli. Gissar att magen kommer stå i åtta hörn, men vad gör det?


Vi har för övrigt råkat sotelda i våran kamin, någon som har tips på vilket rengöringsmedel man kan använda för att lättast få bort det? Funkar Galltvål tro? (flytande)

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha och XL var förstås extra liten? Tack! Hoppas nyåret var bra

2009-01-02 @ 18:17:22
URL: http://lindaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0