En fattig mamma som själ

Senaste person som...
Sov i din säng: Erik och Theo (och jag då förstås)
Såg dig gråta: Ingen
Fick dig att gråta: Jag själv
Du delade en drink med: Erik, fast vi drack bara juice

Du gick på bio med: Theo, när vi var på barnvagnsbio och kollade på hairspray
Du gick på stan med: Med Theo i vagnen
Skällde på dig: Nathalie
Skickade ett e-mail till dig: Babycenter, där det står fakta om sin 7 månaders bebis

Favorit...
Rum i huset: Vardagsrummet och sovrummet
Typ av musik: Rock, Pop, Schlager m.m.
Parfym: För närvarande en billig från hm vid namn 4:th of july, annars gillar jag escada

Månad: Sommarmånaderna gillar jag allra mest
Sten: Aquamarin



De senaste 48 timmarna, har du...
Gråtit: Nej
Köpt någonting: Handlade på Ica, typ lök och potatis.
Varit sjuk: Snuvig är jag, men det tror jag mest beror på pollen
Sjungit: japp, för theo, och då sjöng jag "grisen gal i granens topp"
Sagt "Jag Älskar Dig": Till Nathalie igår kväll och till Theo innan han somnade igår kväll.
Velat säga till några att du älskar dem: Nej
Träffat någon ny: Nej
Saknat någon: Pappa, trots att han dog för 11 år sen
Kramat någon: Ja mina barn
Kysst någon: Nej, bara pussat.
Haft sex: Nej, det har jag inte.

Senaste...
Låt du hörde: ? Linda Bengtzings schlagerbidrag
Film du såg: Minuterna med Rita
Drink du köpte: Alldeles för längesen för att jag ska minnas det, har inte druckit nåt med alkohol i det senaste året.
Sak du stal: Inget allvaligare än en IKEA penna faktiskt.
Mat du åt: Smörgåsar med prickig korv på

Gången du åt en 7-Eleven-korv: Har aldrig varit på där, räknas IKEA korv?
Festivaler i sommar? Nej...
Frisyr? Har självlockigt, det gör lite som det själv vill...
Fulaste kändisen? Kommer inte på någon speciell
Snyggaste kändisen? Den jag kommer på för tillfället är nog "snickar-matte"


Vad vill du bli? Rik
Planer för idag? Laga mat, kolla på tv, plocka undan och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0