Såååååå trött!

Å jag vet inte varför. Har fått sova ordentligt rätt många nätter nu, men hela jag känner mig som en säck potatis. Kanske beror det på allergin och pillren jag käkar. På det så är jag ju förkyld oxå, och det drar väl sitt strå till stacken. Theo är duktig, han kan nästan ställa sig på alla fyra, idag stog han i armhävningsposition, såg himla lustigt ut. För det var tydligen tungt., illröd i ansiktet och brak där bak ha ha ha.

Du K, förresten... försökte komma in på din blogg, men de gick inte... har försökt med explorer (som jag fick igång en kort stund, och med den dassiga webbläsaren jag har nu).

Allt annat är rätt bra, gör inte så mycket, tar det mest lugnt. Har kommit in i en sån där latperiod... men det får man vara ibland, i alla fall jag. Det har jag bestämt hihi. Var iväg och köpte fiskar igår, från en kille som skulle lägga ner sitt ena akvarium. Så nu är det lite mer liv och rörelse där inne.

Erik ska dra iväg å spela poker ikväll, jag å barnen blir själva här hemma. Vad vi ska göra har jag ingen aning om, men jag gissar att jag lär somna hur tidigt som helst. Med tanke på att jag är trött redan nu.

Hm, tror inte jag hade nåt viktigt att skriva egentligen, så varför jag skrev har jag ingen aning om. 
Ha en bra dag, nu ska jag försöka göra nåt för att vakna till, kaffe tycks inte hjälpa :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0