Fått en fin sak

Som jag förvisso inte vunnit, men som jag ska hämta iaf. Det är en utmärkelse för en trevlig blogg. Fick den av honungsbullen, det tyckte jag var väldigt snällt av henne <3. Om någon ska utmärkelser för bra blogg så är det hon, hon har skrivandets kunskap, men det är samma sak med Olas mamma Annah, hon är oxå bra på att skriva.

Tiden går fort, jag skulle uppdatera här, här om dagen, men har jag hunnit med det? Nej då, tok heller, det kommer bara massor ivägen. Ett foto i timmen har inte heller blivit av, men jag skyller på dagis. Som för övrigt går jättebra. Theo bryr sig inte när jag går, tittar på mig och ler lite, som att han vet att snart kommer jag och hämtar honom igen. Imorgon ska ha vara där 9-13. Vilket betyder att han ska äta lunch där, och vila. Här hemma lär det betyda att jag får städa jag med, men allra säkrast är nog att jag sover lite. Är så grymt trött. Är det hösten som gör det? Skulle kunna sova hur mycket som helst. Är nog en nattmänniska. För nu på kvällen så känner jag mig inte så där vansinnigt trött. Men iofs, det kanske jag skulle göra, om jag inte sov middag så gott tillsammans med Theo.

Theo går inte ännu, om det var någon som undrade, han vägrar, det går inte att lura honom heller. Jo, jag lurade honom att ta ett steg framåt, som var ca 1 cm långt... men det räknas nog knappt. Har försökt lura honom med allt nu, men han är för smart, han genomskådar mig på en gång. Han sätter sig ner och kryper fram till mig istället. Mycket bättre tycker han. Men han är smart. Han har ju viss ordförståelse i alla fall. Han vet vad lampa är, nycklar, tutte, tvdosa, bil, träd och vad en massa annat är. Man kan säga att han ska hämta nycklarna, och så kan han göra det, om han vill så klart.

Nähe, nu orkar jag inte skriva mer, eller orkar, jag borde inte, för jag borde inta horisontalt läge.

Kommentarer
Postat av: Honung

Jag är också trött. Och inte bara längtar jag eftre tupplur på eftermiddagen. Jag somnar när jag väl går och lägger mig.

2008-11-04 @ 23:50:49
URL: http://honungsbullen.blogg.se/
Postat av: Honung

Och jag är övertygad om att det är hösten som gör det.

2008-11-04 @ 23:52:22
URL: http://honungsbullen.blogg.se/
Postat av: Malin B

Härligt att det går bra för Lilleman på dagis! =)



Låt honom ta den tid han vill innan han "kommer på" att det är ganska smidigt att kunna gå.



Allt går utom små barn, men de lär sig!!!

2008-11-05 @ 09:33:21
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0