Födelsedag och Tävling

Idag vart Theo ett barn, han är inget spädbarn längre. Det brukar ju sägas att under det första levnadsåret så är barnet ett spädbarn. Vet inte riktigt om jag håller med om det, men om de som är sådana där förståsigpåare säger att det är så, så är det väl så...
Hur som helst så föddes lille Theo idag, fast för 1 år sen, klockan 10:42. Ett förmiddagsbarn :-). Dagen till ära har inte varit någon höjdare alls. Theo har inte haft en av sina bättre dagar idag, han är en väldigt gnällig bebis, i alla fall om jag jämför med mina andra två barn. Theo har inte varit nöjd med något idag. Jo, när jag sov middag med honom och när han fick välling. Så det är väl bara att vänta på nästa vällingstund, som bör inträffa vid 19:30 tiden. Mammas älskling är han i alla fall. Han är gullig även om han är gnällig. Om man har honom i famnen, och jag och hans pappa pussas, ja, då får minsann mamma flera pussar, fast av Theo. Han till och med smackar, ungefär huuuuur sött som helst.

Jag läste en blogg hos Bambi, hon var med och tävlade i en tävling hos Elis och familjen, så nu tänkte jag också vara med och tävla. Himla mysiga kläder hade de där i alla fall... och då är det ju alltid trevligt med ett presentkort.

"Jag är med och tävlar om 300 kronor i presentkort hos Gigi Kids, tävlingen finns hos Elis och familjen. Tävlingen är öppen för alla även ni utan blogg och den avslutas 31 oktober."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0