Trött och lite deppig

Hur kan man bo 4 personer i ett hushåll och ändå känna sig ensam?
Det är i alla fall vad jag gör. Jag känner mej riktigt ensam. Vet inte vad jag ska göra.
Min dotter åkte till sin mormor idag, och blir borta till på söndag, tror jag det var. Så nu är det bara jag, erik och theo här hemma.
Har setat och kollat på sex and the city, serien. Är inne på säsong 4 nu. Men nu är jag bara OFF. Som en slaskig vinterdag känner jag mig, grå, trist och ful. Vill inte se mig i spegeln, vet ändå vad jag kommer få se, vet att jag borde lära mig att gilla vad jag ser, men just idag så är det svårt. Kan inte vara optimist alltid.
Nu ska jag gå och lägga mig och fortsätta vara ledsen och hoppas att imorgon blir en bättre dag.
Vet inte vad det är med Erik, han säger inget till mig. Knäcker mig. Han ska iväg och festa imorgon, han tycker det är jobbigt när jag går ut, men jag tycker det är jobbigt när han går ut. Han skyller på att det bara är med jobbet, att inget kommer hända.. Nej kanske inte, men jag blir jävligt ensam, men det är inte inte en jävel som bryr sig om.

Nu ska jag gå och lägga mig i min säng och vara lessen! Tur att min son tycker om mig oavsett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0