Världen har inte gått under

Den skulle ju göra det idag, enligt vissa forskare. Det läste jag igår på aftonbladet. Men inte har jag märkt att jag färdats in i nåt svart hål eller nåt i den stilen. Och så vitt jag vet så lever jag... *nyper mig i armen... aj f*n. Okej det är lite mer än en timme kvar innan vi ska gå under... så det är väl bäst att inte säga för mycket. Börjar tro att vi har en tjuv här hemma. Ingen som snor nåt allvarligt men ändå. För det är så himla knepigt. Det försvinner lock och skedar. Bestick kan försvinna spårlöst också. Tänk om räkningarna kunde försvinna också, utan att herr fulgubbe kom efter en... Var ju rart av miss B också att tillägna en hel blogg åt mig, om ögonfluss, för den måste ju ha varit till mig? Går över på en vecka.. ja, det stämmer bra, för det gjorde det... en vecka är väl 7 dagar? Eller har jag räknat fel, eller råkat skriva en vecka för att det var lättast istället för att räkna upp exakt antal dagar... Skit samma.. håll på om du vill. Idag köpte vi väv på färghandeln. Jag gissar att alla nog sätter i halsen och undrar varför ska vi inte ha kakel och klinker och allt sånt? 1: Dyrt i inköp 2: För lite pengar 3: För lite kunskap om hur man sätter dit det Det var de tre enkla argumenten. Men jag tror att det kommer bli rätt fint ändå. Ingen vanlig rutväv faktiskt. Utan en med lite struktur på. Korta väggen bakom toaletten ska bli mörkare än de andra väggarna som ska vara vita. Den bakom toalettstolen ska bli grå. Har planer på att sätta upp wallies eller måla dit schabloner... Fast med min kunskap så går nog det sistnämnda åt skogen. Hittade snygga wallies att sätta upp där... Så nu behöver vi bara en ny toalettstol, vattenlås och blandare, sen så kan man göra om där nere. Tänk Emma, du kanske får gå på en finare toalett en vacker dag :P. Nu ska fryslorten jag gå upp och lägga mig i ett bad. Det ska bli såååå skönt!

Kommentarer
Postat av: Lori(MissB)

Jag har en syster, som jag för länge sen har slutat prata med i stort sätt för hon argumentera och ljuger och vänder sina historier och står inte ett dugg för vad hon säger. Känner samma vibbar här och har därför valt att varken kommentera något du skriver eller bemötta inläggen du har fått av din lika okunniga svägerska men! Nu går du till förtal. Ingenstans i min blogg kan man läsa ditt namn, nick eller annat och här kan man göra det överallt om mig. Jag bad dig att ta bort mig ifrån din länklista då jag vägrar att bli kopplad till föräldrar som dig och du har inte frågat om det är ok om jag finns här. Du får skriva vad du vill, men nu räcker det med mitt nick och mitt namn. Läste igår om en tjej som blev avstängd helt och hållet av blogg.se då hon höll på som du gör. Jag har ingen problem med att anmäla det här så nu ger du dig. Skriv vad du vill men lämna mina nick och namn utanför. Tack!! Slutligen, vi vet bägge två hur länge du höll på och oja dig över hans ögonfluss, samtidigt vet vi bägge två att morgonen efter du skrev att du fick det så sprang du till apoteket i din by!! och köpte hjälp.

2008-09-11 @ 07:21:50
URL: http://30something30.blogspot.com/
Postat av: annah

Vad kul att du finner det jag skriver läsvärt :)

Jag kikar in i din lika ofta :)

Angående bilen då såg: Va fränt!!!

Han e ju född år 8 och datum 07, så vilket klockrent regnummer :)

2008-09-11 @ 16:56:18
URL: http://nybylivet.blogspot.com
Postat av: Malin B

Lycka till med toa-projektet! =)

Jag skulle vilja fixa till på vår också, har ju haft soffa som projekt i FLERA ÅR så nu tar det nog bara några år tills det blir toans tur.

Spara, spara, spara ungefär.

2008-09-12 @ 09:17:29
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Linda

Jo jag vet men surkärringen ville häva ur sig lite..Och jag vet igen, ska fixa det. Och jag vet, tredje gången, att man inte ska träna när man är sjuk, men det visste jag ju inte då. Att jag var lite sjuk alltså :)

Men tack för det, är redan bättre!

Va kul med intervjuer o sånt, tja, använde du mina tips kan man ju slå till på en kvalificerad gissning att det hjälpte till.

2008-09-12 @ 18:02:34
URL: http://silverelden.cjb.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0