Cirkus

Jag vill börja med att säga tack till en viss Anna, som skrev en bra kommentar i min blogg. Tack vare din kommentar så tog jag kontakt med östersunds erbjudanden om utbildingar. Jag mailade, eftersom det är rätt sent, och det är en mindre cirkus här hemma. 

Theo vill inte leka själv, han tycker inte alls att jag ska sitta här. Nathalie är iväg och badar i Kumla på ett badhus med Nying som hon är med i. 

Idag har jag jobbat i några timmar, jag är trött som tusan, man blir väldigt trött när det handlar om barnaskrik, mest hela dagen. Har varit ute mycket idag, rastvakt i typ 1½ timme på eftermiddagen. Lyckligtvis var det fint väder... 

Nu på sena eftermiddagen kvällen så var jag tvungen att ta mig till apoteket. Halstabletter går åt här hemma, men mina favoriter Zyx kunde jag inte få tag på, de är slut överallt sa de på apoteket. 

Snart ska Theo få sin pyjamas, jag ska kolla på unga mödrar om en liten stund, och senare ska jag även kolla sjukhuset. Ikväll blir det väl stockholm/arlanda gissar jag, och sen lyxfällan,om jag orkar. Ska duscha, har varit väldigt varm idag, så jag tror att det kan behövas. 

Just ja, om någon har ett tips över på vad man kan göra för att bli av med  halsont, så får ni gärna dela med er! tages tacksamt emot!

Hoppas att just DU har haft en bra och solig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0