Dagens mysfaktor

Det vart många inlägg idag, men det var nåt jag kom på precis nu, som jag bara var tvungen att blogga om. Det första är det härliga vädret som har varit idag. Vi har haft ca 12 grader varmt i skuggan, och så har vi invigt cykelåkningen för i år. Theos vagn står kvar på hans dagis, jag cyklade dit och hämtade honom. Trevligt att cykla, förvisso, om det inte vore för den ömma ändan... aj aj. 

Mysfaktor nummer två idag får gå till room service. Peter Siepen var inredare där, ni vet den där väldigt färgstarka människan som kan klä sig i ungefär vad som helst utan att se alldeles för fånig ut. Hur som helst så hade familjen fått en öppen spis, och bredvid den så stod det tofflor, Ett par till pappa, ett par till mamma, ett par till ett stort barn, och ett par till ett mycket litet barn. Det var bara så himla gulligt, på nåt vis.

Funderar på om jag ska kolla på fråga Olle eller ej. Gillar ju programet, men risken är stor att det blir på tok för sent ikväll då. Måste ju trots allt kliva upp typ 6:20... 

Gonatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0