Designproblem

Har jag råkat ut för... laddade hem en ny stilmall, och en massa annan kod som även den hör till bloggen. Nästan allt fungerar. Bakgrunden ser ju okej ut, men headern, har ni sett den? Just det, den stora svarta rutan som det står chagak i, med vit text. Min blogg heter ju chagak, så att det står så där är ju inget konstigt i grund och botten. MEN, jag vill ha min header där, som jag hade förut, tror att den skulle passa bra där. Men hur jag en försöker så får jag inte in den där... Nu har jag frågat runt lite... bland annat där som jag lånade designen: http://www.designabloggen.se men jag har även ställt min fråga till http://www.designadinblogg.se
Hoppas att jag får svar snart. 
Imorgon ska Erik iväg in till stan, han ska träffa folk på antenn, som coachar honom nu när han är arbetslös. På tisdag OCH onsdag så ska han på anställningsintervju. Får hoppas att det ger något. 

De senaste dagarna har varit härliga, har kanppt velat vara inne alls i det sköna vädret. Iofs så var det inte så skönt som jag trodde att skulle vara idag när jag klev upp. Hade tagit på mig såna där kortare byxor och kortärmat, men det var ju för 17 gubbar kallt ute... så jag fick snällt gå och ta på mig vanliga långbrallor.

Nu är klockan mycket, för mycket, jag ska gå och lägga mig, man vet ju aldrig om man åker på att jobba igen... 
Ha de gott!

Kommentarer
Postat av: Design By Diva



Hej! Testa att ta bort det jag markerat med fet stil och spara <div id="header"> </div> !

Gör likadant på alla sidor!





*********



<div id="header">

<h1><a href="${BlogUrl}">${BlogTitle}</a></h1>

<h2>${BlogDescription}</h2> *

</div>

2009-04-27 @ 10:28:55
URL: http://egosidan.blogg.se/
Postat av: Design By Diva



Nej nu blev de fel ;)

Ta bort: <h1><a href="${BlogUrl}">${BlogTitle}</a></h1>

<h2>${BlogDescription}</h2>

mellan <div id="header"> och </div>

2009-04-27 @ 10:30:11
URL: http://egosidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0