Det går undan

När man väl kommer igång. Nu har jag lagt in räknare från susnet ännu en gång, de försvann ju när jag ändrade designen på sidan. Det är i alla fall inte svårt att lägga in, står utförligt på susnet:s hemsida hur man lägger in koden, och vart.  Är mest nyfiken på att se om det är någon som läser. Visserligen har man statistikläsare på blogg.se, men den är ju inte så utförlig. Med susnet får man lite mer statistik, och det är ju kul för den intresserade. 
Jag har i alla fall städat färdigt, och torkat golven. Blommorna fick sig lite vatten oxå, vilket inte var en dag för sent. Senare ikväll blir det vatten till det som odlats på baksidan. 
Nu måste jag torka golvet igen här i vardagsrummet, för Theo kom på att han inte ville ha äpple som han hade i munnen så han spottade ut det mitt på golvet, snällt va?
Snart dags att börja med maten oxå ser jag... nåt med klyftpotatis ska det bli, vad det blir till är lite osäkert, det får jag veta när Erik kommer hem. 
Ha en bra dag, och var ute mycket, bäst att passa på :)

Kommentarer
Postat av: Ellie

Heej.. Vad fin bloggen har blivit, vill också göra om min men det blir inte som jag vill så jag har lagt det på sidan ett tag.



Hoppas allt är bra med dig i värmen..



Kram

2009-04-28 @ 07:13:02
URL: http://palandetutanfor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0