Nu ska jag tävla!!!

Det var ett tag sen jag tävlade, men nu har jag hittat flera stycken tävlingar som jag vill vara med i, så nu ska här tävlas... Tänkte vara så trist så jag lägger in alla tävlingar i ett och samma inlägg... Det blir lättast så.  



Jag tävlar om ett presentkort värt 250:- att shoppa för i Gangstars webshop
hos Nikita
Tävla HÄR du med!



Jag tävlar om ett tjejpaket/killpaket från Rokcefella  
Hos 
Nikita
Tävla HÄR du med! 




Jag tävlar om ett presentkort värt 200:- hos Lekvira i Nikitas blogg
Tävla HÄR du med. 



Nähe, nu har jag lite att göra här hemma, ha det gott och god natt!





Kommentarer
Postat av: Vigdis

Ha en bra dag! =)

2009-04-16 @ 07:21:57
URL: http://nyandning.blogg.se/
Postat av: Ellie

Heej!! Hoppas allt är bra med dig och familjen, här är det som de e´. håller tummarna för dig gällande tävlignarna..



Kram:)

2009-04-16 @ 07:33:03
URL: http://palandetutanfor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0