Ont i halsen

Fortfarande... det här är inte kul längre. Nu har vi varit sjuka så länge och så mycket, så nu har jag lessnat rejält. Men denna halsont är inte halsfluss i alla fall, gissningsvis bara nåt hemskt virus. Jag och Erik har nog samma sorts sjuka, jag skyller på att det är hans fel att jag är sjuk. 
Nathalie säger att vi ska sluta pussas, för det är det man blir sjuk av *fniss*

Imorgon så ska jag i alla fall jobba mellan 8-13. Några små pengar blir det väl i alla fall, blir säkert mer än det jag var i aktivitetsstöd... Dessutom är jag så elak så jag hoppas att den där människan som är sjuk nu även är sjuk imorgon, och några fler dagar än så... då får jag ju ännu mera pengar menar jag :-). 

Kollade mitt skattebesked här om dagen, jag får tillbaka hela 5556 kr, passar mig jättebra. För det betyder att jag:
1. Kan köpa ett par nya sneakers
2. Jag kan köpa nya underkläder åt mig
3. Jag kan investera i ett par nya jeans åt mig själv


Jag har lämnat Theo på dagis för en liten stund sen, Nathalie är i skolan och jag sitter här. Jag ska först och främst försöka få i mig lite frukost, sen ska jag kolla lite nya jobbannonser. 

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0