Superb hjälp!

Tänk att det faktiskt finns så där snälla människor, som hjälper andra, bara för att de vill och för att vara vänliga. Det är så lätt att tro att alla bara bryr sig om sig själva i dagens samhälle. För många gånger så är det ju så, alla bryr sig om sig själva, så att de klarar sig... 
Men nu har jag fått massa bra hjälp från designadinblogg. Det ska bli en länk dit någonstans på min blogg, när jag väl lyckas med det. Jag som läst webbdesign, svårt att tro nu när man ser alla koder. Har glömt så mycket. Kanske beror på det på att jag inte programerade en sida för hand, utan med hjälp av program (front page). Nu har man glömt mer än hälften av det, och jag som ändå fick MVG i den kursen... Läraren tyckte att det var lite ha ha... han hade gärna gett mig högre betyg :-D. 

Nähe, idag har jag inget att göra, har sökt de jobb jag tänkt att jag ska söka, så just nu håller jag på att städa, men tog en liten paus nu, så jag fick pusta ut lite... Det går fort att städa när man lyssnar på musik samtidigt... När man går och dansar samtidigt. De som går förbi lär få sig ett gott skratt när de ser vad jag pysslar med... Vänta bara tills de ser mig valsa med damsugaren och tar en tango med moppen :-). 

Hoppas att ni har en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0