De utlovade bilderna

jag var ju faktiskt framme med kameran igår, och tänk att jag kom ihåg att ta med den till Linde också. Lite kort på fina blommor tog jag, mamma har mycket fint i sin rabatt. 

Men nu är det vardag igen, och man ska ta tag i det som ska göras igen. Jag ska bland annat roa mig med att ta hand om lite tvätt. Har en hel påse med strumpor som bör paras ihop, men det är ju så himla tråkigt... Här om dagen så hjälpte Nathalie mig med att vika ihop ett stort lakan, hon är så duktig min stora tjej. Dessutom så tyckte hon att det var kul... så det kanske vi kan roa oss med fler gånger. 

På söndag ska jag kika på film, då visar de den svenska filmen Gangster med Mikael Parsbrant. 

Nähe, bilderna var det ju :). 

Nathalie

Alex, som alltid tokar sig framför kameran.

Mammas Lortgris 



det får vara allt för nu, annars har jag ju inget att visa sen ;). 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0