Fullt hus

Blir det om några få timmar, för då kommer Alexander, så då blir det fullt ös här hemma. Innan dess så tänkte jag att theo skulle hinna med att sova. Själv skulle jag behöva duscha, är lortig som få, känns det som. Har städat och plockat lite här hemma under dagen när theo varit på dagis. Snart måste man iväg och hämta Nathalie också... Tänk om barnen kunde hämtas samtidigt, vad bra det skulle vara då. Men nu får man hatta fram och tillbaka hela tiden känns det som. Kommunen är inte speciellt smarta, den saken är ju klar i alla fall. 

Theo smällde nyss i sig en stor banan, och nu tjatar han om välling, han vill nämligen sova middag. Och det är ju bra att han erkänner att han är trött, brukar ju inte barn erkänna... Fast de kanske bara förnekar det när de börjar bli äldre. 

Theo kollade nyss på hannas hjälptelefon, och det var tydligen jättekul, för han satt här inne och skrattade. 
Nähe, nu måste jag sätta fart med lite göromål här hemma. 

Kommentarer
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Så härligt med fullt hus, ni får ha en underbar kväll!



Sv: Jag läste medie- och kommunikationsvetenskap :)

2009-08-21 @ 15:05:11
URL: http://etthustilloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0