Gick av stapeln!

Det gjorde den stora kräftskivan igår. Som var mer ett knytkalas än en fest... Alltså alla tog med sig vad de själva skulle ha... blir bäst så när man inte är super rik... Men festen vart väldigt trevlig, barnen hade roligt, Theo sov så gott, han fick sova i min säng, vart lugnast så... Kräftor åt vi, som erik kokade om igår, de vart jättegoda faktiskt. Smakade lagom mycket salt och jättemycket dill, precis som de ska.  Vi trodde att det skulle smaka hemskt, men det gjorde det inte. För själva lagen luktade inte lika gott som den förra gjorde, som det var mer salt i. Den här luktade mer öl, så vi trodde att det skulle smaka sämre, men så var det inte. 

Nathalie sov länge idag, men det gjorde inte Theo. Jag kom inte i säng förrens vid 3 igår kväll, och Theo tyckte att det var dags att vakna vid halv åtta tiden. Men i gengäld så fick jag sova middag i ett par timmar, skönt det. Just nu ligger Erik och sover lite middag. Om jag var bakis? Nä, faktiskt inte. Inte mer än att jag var förbannat trött... men det beror väl mycket på att jag inte sov så mycket.

Nu vill Theo ha min uppmärksamhet, ha de gott så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0