Idag är vi trötta!

I alla fall jag och Theo, vi ville inte alls gå upp när klockan ringde, och det gjorde vi förvisso inte heller. Klockan ringer 6:45, men vi låg kvar en halvtimme extra och gosade oss. Såååå mysigt var det. Men när klockan vart 7:15 så tyckte plutten att det var dags att vakna till ordentligt. Frågade då om han ville gå till dagis, och ungen studsar upp ur sängen, från att ha sett rätt trött ut.

Snart är klockan 11 och vi ska gå och hämta plutten. 

Återkommer med mer uppdatering senare idag, ska faktiskt försöka få med mig kameran så jag kan ta lite kort på lite allt möjligt idag :). Vart lite inspirerad när jag läste en gästblogg hos bambi.

Kommentarer
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Så härligt med sovmorgon. Så kul att du gillar att fota, hoppas du kan gömma kameran liten så de inte tar den ;)



Ha en fin dag!

2009-08-17 @ 17:01:51
URL: http://etthustilloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0