Vilket lopp!

Usain Bolt, han är duktig han... 9.58, helt otroligt. Kände mig nästan euforisk när jag såg loppet. 

Sitter och letar overall till Theo, har visserligen en här hemma, men det känns inte som att den är så där överdrivet bra. I vintras hade han en rejma tec overall, som var helt superb. Känns som att han måste ha en ruskigt bra overall som står emot mycket  väta nu när han går på utedagis. 
Men än är det ju långt ifrån vinter, så jag är rätt tidigt ute ännu. Hittade en ruskigt snygg overall, som jag skulle vilja ha till honom, men den kostar på tok för mycket. Det känns lite motigt att ge 1500 för en overall som bara används en vinter. Visserligen så kan denna användas från tidig höst till sen vår... har jag läst. 

Är fortfarande trött, fast jag sov middag, men det har väl sina förklarliga orsaker. Är man inte van att inta alkohol och råkar dricka mer än vad man tänkt från början, så blir det så. Det skumma med "dagen efter" är att jag blir så enormt hungrig, jag kan äta ungefär hur mycket som helst, känns det som. Det känns konstant tomt i magen. Får se vad jag stoppar i mig innan jag går och lägger mig, rester från tidigare middag kanske?

Nu ska jag sätta mig vid tv:n sista stunden jag ska vara vaken... i morgon är det dags att gå upp igen, dags att ställa klockan. På tisdag börjar Nathalie skolan igen, 2:a klass... vad tiden går... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0