Inför landning!!

Smått otroligt... Snart är det jul, och första terminen är slut... Tänk att jag klarat av en hel termin, utan IG i något? Godkänt och väl godkänt har jag fått på precis allt, och det känns ruskigt bra. Tänkte att jag skulle ta tag i gruppsykologin, eller den enhet som ska vara inlämnad på fredag är redan klar, men jag tänkte jag skulle göra nästa också, så att jag slipper tänka på den mitt i julstöket. Den ska vara inne 18/12, och det är ju precis innan jul, så jag tänkte att jag skulle få den gjord. Den dagen har jag dessutom prov i anatomi och sjukdomslära, andning och cirkulation. Ganska brett ämne, så jag vet inte riktigt vad jag ska läsa. Men jag ska nog läsa på lite instuderingsfrågor, och så läsa lite av vad jag kan komma över. Då kanske jag kan få lite koll på vad provet kan tänkas handla om.
Men nåt har i alla fall sinkat studierna. Vi fick diktafoner, och flera av oss drabbades av problem med programmet, det kraschade precis hela tiden, hur man än bär sig åt. Hjälper inte ens att uppdatera det. På en fil, där det fanns två diktat, så stod det att den var 218 timmar lång. Precis, det var nåt fel på den. Hur det har kunnat bli så är det ingen som vet, inte ens jag.
På lördag tänkte jag försöka sätta igång ett pepparkaksbak här hemma. Tror Alexander kommer hit i helgen, så då får han också vara med och baka. Vi köpte ju en massa roliga pepparkaksformer förra året, som det aldrig vart av att vi använde. Så i år måste jag bara testa dem.
Strax ska Theo få gå och sova.
Jag är förresten med och tävlar igen, hos Bambi, om ett par tofflor, som jag tänkte att Theo skulle ha. Kika in ni också vet ja!!
Det får vara allt för den här gången!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0