Luciafirande

Var ju på söta dotterns luciafirande igår. Lyckades hålla tillbaka tårarna då, men nu... när jag hör det igen så sitter jag och storgråter. Det är ju så fint, de är ju så duktiga. Tänk att "små barn" kan klara av att sjunga flerstämmigt. Det var så otroligt vackert... är alldeles rörd.
Min dotter vill ju såklart höra vad jag har spelat in... men hur ska jag kunna spela upp det utan att storgråta??
Laddade upp det på youtube. Och i samma veva som jag gjorde det så kom jag fram till att om jag någon gång får gifta mig i kyrkan, så ska banne mig min dotter sjunga solo.
Annars jagar jag praktikplatser, jagade redan förra veckan, men alla ställen jag ringde till hade fullt och inte plats. Nu idag så ringde jag till Lungkliniken, och hon lät i alla fall positiv, så nu håller jag tummarna på att hon hör av sig och säger att jag kan vara där...
Här kommer i alla fall "ljudbeviset" på dotterns luciatåg. Så mycket till bild är det ju inte :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0