Måndag igen nu!

Jaha, så var det måndag, och jag borde sätta mig och plugga lite. Men det var ju så himla skönt med jullov, så jag har stor lust att bara lägga locket på. Men av det så blir ju inga inlämningsuppgifter gjorda. Så jag vet inte riktigt hur eller vad jag ska göra.
Den ena uppgiften som ska göras handlar om ergonomi i livet, dvs inom jobbet, hemmet... ja det som finns vill säga. Och om det så ska jag göra en power point presentation. Väldigt svårt att få ner allt då, tycker jag. Hade varit mycket lättare om man skulle skriva en uppsats, precis som vanligt. Den andra uppgiften som ska in, är en typ av rapport, där jag ska skriva allt som jag har lärt mig i datakursen. Vet inte vad jag ska skriva riktigt, för så rysligt mycket har jag ju inte lärt mig... Möjligen att försöka hantera känslan frustration.
På nyårsafton ska vi hem till Emma och Fredrik för nyårsfirande. Hur det ska gå vet jag inte. Har ju en liten son, som inte alls tycker om att sova någon annanstans än just hemma. Men det får väl gå som det går helt enkelt. Idag så tvärvägrade han att sova middag när han skulle, så han somnade inte förrens vid 15-tiden, vilket är ganska sent, men han sov inte så länge, så jag hoppas att han har lust att sova snart.
Ska snart göra välling till den lilla plutten, och så ska jag skicka upp han och hans pappa upp till sängen :).
Hoppas att ni haft en trevlig julhelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0