Så fisigt av er!

Hade lagt ut fin fin sång från min dotters kör, och ni säger inget, inget alls? Bara alldeles tysta... Har ni inte lärt er gott uppförande va??? Nej då, skojar bara med er, har i alla fall haft några visningar på youtube. Hela 17 stycken, alltid något.
Har jobbat de senaste dagarna. Torsdag och Fredag fick jag jobba, kul men jobbigt på samma gång. Det är ju inte dagisfröken jag vill vara egentligen, men vad gör man inte för lite pengar? De kan ju komma till pass nu när det snart är januari.
Theo ramlade och skadade sig igår, när jag var på jobbet. Ett hack i läppen. Erik tog honom till vårdcentralen, men de kunde inte göra annat än konstatera att det hade gått bra, och inget var allvarligt skadat. Men ibland så råkar han ju komma åt såret, och då blöder det lite... Hoppas det läker ihop ordentligt snart. Vi fick plåster med oss, men det drar han ju av på en gång.
Kallt, kallt, kallt idag. 14,4 grader varmt i köket när jag vaknade i morse, det var inte roligt. Men nu har vi eldat en stund, så nu är det bättre. Theo har iskalla fötter, men vägrar att ha strumpor på sig. Skulle vara trevligt att klicka hem ett par tofflor till honom från vincent shoe store. Var ju med och tävlade om ett par förut, men jag tillhörde inte en av de lyckliga vinnarna, tyvärr. Tydligen så har de någon form av rea där nu, men inte på det som jag tyckte att Theo skulle få. Kanske kommer det efter jul?

Kommentarer
Postat av: Malin B

Håller tummarna för att Theos läpp läker ihop bra.

2009-12-21 @ 07:50:42
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0