Bilder från Tallinn

Jag vill minnas att jag skrev en gång att jag skulle lägga in bilder från tallinn. Glömde bort det då, men gör det nu i alla fall.. 


En av de nya byggnaderna. Det byggs mycket nytt i Tallinn just nu, många
byggnader med lite annorlunda arkitektur.


Ett exempel på en lite äldre byggnad....


En annan nyare byggnad... 


Visst är vi tjusiga? ;-)

Det får räcka... nätet är segt, så det tar en halv evighet att få upp varje bild. 
Theo mår fortfarande inte så bra, så han får vara hemma resten av veckan med. Känns inte som någon större idé att skicka iväg honom i två dagar. Bättre att låta honom krya på sig till på måndag, då han antagligen lär dra hem nåt annat virus... men det är väl så det är antar jag. 

Jag kan i alla fall äntligen säga att Theo GÅR nu. Bättre sent än aldrig, eller vad brukar man säga? Alltså han har ju gått ett tag, men det är först nu som jag tycker att han går mer än vad han kryper, förut har det mer varit något steg här och där. Och så vissa dagar så har han knatat iväg en längr sträcka. Men nu under de senaste dagarna så har han börjat knata på ordentligt. Försökte ta en bild på det idag, men det ville han inte ställa upp på. Men en bild på oss två ställde han upp på, även om han ser lite skeptisk ut till det hela...



Det får vara allt för ikväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0