Lilla mamma...

Åååh vad jag tycker synd om min mamma, min lilla älskade mamma. 
Jag berättade ju här om dagen att hon ramlat omkull, och fått hjärnskakning. Men det stannade inte där, någon dag efter så fick hon en blödning i hjärnan, som berodde på fallet. Ingen stor, bara 2 mm. Men det är tillräckligt för att huvudet ska spänna och göra ont nåt så in i bomben. Det svullnade dessutom i huvudet, vilket gör att det gör än mer ont. Mamma går på morfin och ligger på sjukhus. Stackars lilla mamma. Varför ska hon råka ut för en massa nu? Hon har varit sjuk, haft ont, och har förslitningsskador. Artros i fötterna och ont i mer eller mindre hela kroppen. Men tror ni hon vill sluta jobba? Neeeeeej tok heller, hon har så roligt på sitt jobb... Men min mamma passar verkligen som undersköterska. 
Nej, jag hoppas att mamma får bli frisk snart. Hade jag haft mer pengar på kontot hade jag banne mig skickat lite blommor till henne... men nu har jag inga pengar, så jag får försöka komma på något annat istället. 

Detta inlägg tillägnar jag min mamma!!
Mamma vart i alla fall stolt över mig, jag ska nämligen sjunga solo i kyrkan, i maj, och då vill hon komma och lyssna. 
Jag älskar min mamma, ja pappa med, men han är tyvärr död, men lever inuti mig!

Kommentarer
Postat av: Malin B

Din varma omtanke om mamma är så dyrbar så det räcker hur långt som helst!

Så solosången, såklart hon vill höra! =)

2009-02-23 @ 13:55:00
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0