Segern är min!!!

Tänk att jag vann!! Vad härligt, trodde nästan inte på det när jag såg det. Läste mitt namn, tänkte att det är nog någon annan med samma namn som vunnit. Men så såg jag länken, och det var ju till min blogg adress. Då var det ju jag som vunnit!

Jag var ju med förut och tävlade om ett valfritt plagg från ekobaby.se, tävlade hos mammabecka.blogg.se, och denna gång så var det alltså min tur att vinna. Har ju tävlat några gånger nu, ni som läser min blogg någorlunda ofta borde veta. Så nu jag ju som sagt äntligen lyckast med att vinna, trodde jag aldrig. Men å andra sidan tävlar man så har man ju i alla fall chansen att vinna. Det fina i kråksången i dessa tävlingar är att man slipper en massa spam mail... och inte behöver man registrara sig med för och efternamn och annat konstigt heller. 

Idag har det varit fullt upp här hemma. Theo har inte varit så glad, han sov middag i sin vagn medans vi var ute och gick, och när han vaknade så måste han ha vaknat på fel sida, för efter det så var han inte glad, alls. Han somnade tidigt ikväll, redan 18:30. Det är nog rekordtidigt, så jag gissar att jag lär gå och lägga mig snart, för att lyckas att skrapa ihop lite sömn i alla fall. 

Kollade på melodifestivalen idag, tyckte om den här operalåten faktiskt.. men annars var det svårt att välja vilka låtar som var bra.. kändes som ett lite mediokert utbud... 

Nu önskar jag er en god natt, har tyvärr ingen bild att bjuda på denna gång, ska försöka få till något imorgon :-)

Kommentarer
Postat av: Malin B

GRATTIS till vinsten! =)

Man blir så GLAD när man vinner för inte tror man att det ska ske. Alltså stämmer reklamen "Plötsligt händer det!"

Jag stoltserar inte heller med tusentals besökare i min blogg. Jag tycker att det är mycket roligare att de som läser verkligen skriver något tillbaka så att man kan "umgås" litegranna. =)

En massa fina bilder har det ju också kommit upp här sedan jag hälsade på sist.

Dessutom är jag så himla glad för att du inspirerade MIG till att börja mixtra med foton.

2009-03-01 @ 22:25:56
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: mammabecka

Jätteroligt att du vart så glad för vinsten! Såg även att du hade fått hem tröjan nu, vad kul! :)



kram

2009-03-09 @ 00:39:52
URL: http://mammabeckas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0